OnePartnerGroup Stockholm AB

Just nu finns det 2 jobbannonser från OnePartnerGroup Stockholm AB.

Visar 1 - 2 av 2 annonser

Kundansvarig säljare till Gothia Kompetens

11/26/2025

OnePartnerGroup Stockholm AB

Verksamhetsnära kompetensutveckling – för en bättre dag på jobbet! Vill du bidra till att stärka förskolans och skolans viktiga uppdrag – och samtidigt arbeta med rådgivande försäljning i ett sammanhang som förenar forskning, erfarenhet och engagemang? Då kan det här vara din nästa roll. Vad kommer du göra i rollen? Som kundansvarig säljare på Gothia Kompetens blir du en viktig del i vårt uppdrag att göra verklig skillnad för dem som arbetar med barn och elever varje dag. Du arbetar med lösningsorienterad och rådgivande försäljning av våra utbildningar inom området förskola och skola – med fokus på hur undervisning och lärande kan utvecklas i praktiken.  Du ansvarar för att nå uppsatta mål genom att självständigt och proaktivt bygga och utveckla långsiktiga kundrelationer – från behovsanalys till genomförande och uppföljning. Våra kunder finns inom både privat och offentlig sektor och du möter bland andra lärare, utvecklingsledare, rektorer och verksamhetschefer.  Genom din förståelse för utbildningssektorn och din förmåga att se kundens behov skapar du lösningar som gör verklig nytta i vardagen. Du representerar Gothia Kompetens på mässor och kundevent och är en ambassadör för vårt varumärke, vår kunskap och vårt engagemang – för en bättre dag på jobbet. Vem tror vi passar för jobbet? För att trivas och lyckas i rollen tror vi att du: har erfarenhet av rådgivande eller lösningsorienterad försäljning, gärna inom utbildning eller annan kunskapsintensiv verksamhet, har god förmåga att förstå kunders behov och skapa mervärden, är strukturerad, självgående och trivs i en roll med mycket aktivitet och ansvar, har bakgrund inom skola – exempelvis som lärare, rektor eller utvecklingsledare – vilket gör att du förstår kundens verklighet. Som person är du lyhörd, engagerad och uthållig. Du trivs med att samarbeta och inspireras av att bidra till utveckling – både för dina kunder och för oss som företag. Om Gothia Kompetens Gothia Kompetens erbjuder verksamhetsnära kompetensutveckling baserad på forskning och erfarenhet – med både hjärta och hjärna. Kompetensutveckling som får dig, dina kollegor och organisationen att växa. För en bättre dag på jobbet. Gothia Kompetens har ett välkänt och starkt varumärke i utbildningsbranschen med en solid bas av befintliga kunder.  Du blir en del av ett härligt team som arbetar i en öppen atmosfär med stort driv – i ett sammanhang som respekterar balansen i livet. Våra utbildningar är väl beprövade och bygger på att deltagarna lär tillsammans i praktiska, undervisningsnära moment. Det skapar samsyn, arbetsglädje och utveckling – både för individen och för verksamheten. Vi erbjuder Hos oss får du en roll där du kan växa och bidra – både professionellt och personligt: möjlighet att växa i en roll med stort inflytande och utvecklingspotential, arbeta i ett engagerat team som delar värderingar, driv och omtanke, balans mellan arbete och fritid genom ett flexibelt arbetssätt – med möjlighet till distansarbete, ett meningsfullt arbete där din insats bidrar till att utveckla Sveriges förskolor och skolor. Vill du veta mer? Detta är ett konsultuppdrag på heltid i sex månader med goda chanser till anställning hos Gothia Kompetens. Start så snart som möjligt men det viktigaste är att hitta rätt person. Du blir anställd av oss på OnePartnerGroup och du kommer att tillbringa dina arbetsdagar hos Gothia Kompetens som har sitt kontor på Kungsholmen. Gothia Kompetens har ett flexibelt arbetssätt där man erbjuds arbeta på distans två dagar i veckan. Resor och övernattningar kan förekomma i tjänsten.I konsultvärlden så går det oftast fort så vänta inte med att skicka in din ansökan då vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Vi tar inte emot ansökningarna via mejl med hänsyn till GDPR. Har du frågor om tjänsten eller undrar hur processen ser ut framöver är du välkommen att kontakta Josefine Blomkvist på josefine.blomkvist@onepartnergroup.se eller Kristian Ekelund på kristian.ekelund@onepartnergroup.se.  När du blir en av oss Som konsult hos oss har du din konsultchef som stöttar dig i att lyckas och trivas. Självklart innefattas din anställning av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension, fackliga relationer och friskvårdsbidrag, för inget är viktigare än att du känner dig trygg med din anställning hos oss. Låt oss bli din nya kollega!  Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering, bemanning och utbildning och är din bästa kollega i karriären när du söker jobb. Med lokal förankring på ett 50-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi alltid nära dig.Vi ser fram emot att höra från dig!
Försäljning, inköp, marknadsföring
Stockholm

B2B Event Executive till Nikon

11/25/2025

OnePartnerGroup Stockholm AB

Välkommen till Nikon, här får du möjligheten att arbeta för ett internationellt och väletablerat företag som är i framkant inom sin bransch. Vi söker dig som vill utvecklas inom kundrelationer, försäljning och marknadsföring och vill vara med i en viktig expansion inom B2B sektorn. Med rätt inställning, stort driv och support av ett högpresterande team finns stora utvecklingsmöjligheter och karriär inom ett av världens främsta varumärken.  Om rollen Som B2B & Event Executive på Nikon kommer du att vara en viktig del av den nordiska säljorganisationen med placering på Nikon Nordics huvudkontor i Solna, ett kontor där arbetsglädje och motivation är något som genomsyrar organisationen. Du kommer ingå i den nordiska försäljningsavdelningen och direkt rapportera till Region- och Försäljningschef. I nära samarbete med Försäljningschef och Produktchef är du ansvarig för att bygga processer och arbetssätt för att lyckas med att etablera Nikon Nordic inom B2B affärsområdet. Med kompetens och ett brinnande engagemang ser du till att dina kunder hela tiden är informerade om fakta, nyheter och förändringar. Du bygger ett starkt och inflytelserikt nätverk inom såväl den privata- som den publika sektorn. För att trivas i rollen har du ett starkt driv och en vilja att utvecklas i en grupp av högpresterande individer. Du är kreativt intresserad och motiveras av att kunna driva förändringar och har ett aktivt intresse för foto/video (Cinema) teknik samt en högre förståelse för kameror och optik. I rollen ingår resor, främst inom Norden, här bygger du relationer på såväl möten med återförsäljare som på branschmässor.  Dina huvudsakliga arbetsuppgifter Ansvara för, driva och utveckla Nikon Nordic B2B process- och arbetsmetod Skapa nya kundrelationer samt underhålla och utveckla relationen med befintliga kunder Analysera försäljningsstatistik och presentera detta internt och externt Vi söker dig som Har högt driv och motivation Är en skicklig relationskapare och förstår hur värde skapas genom försäljning Är tekniskt kunnig och har intresse för foto och video Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska Har erfarenhet av att arbeta i en relationsskapande roll, t.ex. inom service eller försäljning Du trivs i en roll som ställer höga krav på din relationsskapande förmåga och din kreativa sida. Din nyfikenhet och kunskap vad gäller ekonomiska samband gör att du har förutsättningar för att förstå affären och vad som driver lönsamhet och tillväxt. Det är meriterande om du har B-körkort, då du ibland kan behöva hyrbil för att göra kundbesök En relevant akademisk utbildning inom exempelvis marknadsföring eller motsvarande som vi bedömer är likvärdig och/eller arbetslivserfarenhet inom kundservice. Bakgrund och erfarenhet inom SOME content creation, särskilt inom video Om Nikon Nikon är ett japanskt, multinationellt företag som specialiserar sig på optik och fotoutrustning, grundat 1917. Företaget är känt för sina kameror, objektiv (som Nikkor-objektiven), kikare, mikroskop och mätinstrument. Nikon ingår i Mitsubishi-koncernen och har sitt huvudkontor i Tokyo, Japan. Vi erbjuder En karriär inom ett multinationellt företag med fler än 20 000 anställda runt om i världen med stort fokus på hållbarhet En roll inom försäljning där kvalitativ Account Management är målet, fokus på långsiktiga kundrelationer och strategiskt viktiga mål, inte antal kundmöten eller kortsiktiga individuella försäljningsmål En flexibel arbetsplats med möjlighet att arbeta hemifrån några dagar i veckan Möjligheten att få påverka den lokala organisationen samt din roll inom bolaget En roll där du kommer få möjlighet till spännande och påkostade resor inom Norden och Europa samt delta på spännande evenemang som sker både nationellt och internationellt Stor möjlighet till personlig utveckling inom försäljning genom interna och externa utbildningar Ansökan I den här rekryteringen samarbetar Nikon med OnePartnerGroup Stockholm. Tjänsten är en tillsvidareanställning med sex månaders provanställning och tillträde enligt överenskommelse. Har du frågor om tjänsten eller undrar hur processen ser ut framöver är du välkommen att kontakta ansvariga rekryteringskonsulter Josefine Blomkvist på josefine.blomkvist@onepartnergroup.se eller Kristian Ekelund på kristian.ekelund@onepartnergroup.seVänta inte med att skicka in din ansökan då vi går igenom kandidater löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Vi tar inte emot ansökningarna via mail. Om du går vidare i processen kommer du att få genomföra två arbetspsykologiska tester för att vi ska kunna göra den bästa matchningen av kandidater.  Vi ser fram emot att höra från dig!
Försäljning, inköp, marknadsföring
Solna