Jobbannonser som erbjuder distans i Örebro

Letar du efter jobb på distans med säte i Örebro? Då har du kommit rätt. Här kan du se alla jobbannonser i Örebro som erbjuder distansarbete.

Visar 1 - 5 av 5 annonser

Systemutvecklare

3 d

Transportstyrelsen

Vi får samhället att fungera för människor på väg, på spår, i luften och på sjön. Därför behöver vi den bästa kompetensen. Vårt uppdrag är viktigt och har betydelse i vardagen – både för privatpersoner och företag. Hos oss tar vi ansvar, behandlar alla på ett bra sätt och har respekt för olikheter. Som medarbetare bidrar du till en hållbar framtid. Om jobbet På Transportstyrelsens it-avdelning är vi idag cirka 300 anställda samt ett antal konsulter. Vi har en central roll inom Transportstyrelsen och stöder alla avdelningar i it-frågor och arbetar med  arkitektur, systemutveckling, förvaltning och drift av it-system samt infrastruktur. Vi vill nu bli fler anställda och minska andelen konsulter. Därför vill vi att just du kommer till oss, som anställd, och hjälper oss med vårt samhällsuppdrag. Här får du chansen att jobba med unika system som verkligen har betydelse för samhället, nu och i framtiden. Läs mer om att jobba med it hos oss. Hos oss kan du förvänta dig karriärsutveckling, ett modernt chefs- och medarbetarskap samt ett hållbart arbetsliv. Vi är en trygg arbetsplats som månar om din hälsa med tid för friskvård på arbetstid, flexibla arbetstider, väl tilltagna antal semesterdagar och lediga klämdagar. Läs mer om hur det är att jobba på Transportstyrelsen. Alla i teamet är engagerade och vi har en prestigelös och stöttande attityd mot varandra. Vi ingår i en stöttande funktion som ger support inom systemutveckling och testhanteringsfrågor och utvecklar interna testverktyg. Vi bedriver systemutveckling, webbutveckling och genomför även avancerade databas- och säkerhetsanalyser. Vi moderniserar och arbetar mycket med nya tekniker. I vår funktion får vi en helikoptervy över hela verksamheten inom test och utveckling eftersom vi utvecklar verktyg som ska hjälpa verksamheten framåt. Detta gör att vi måste veta vad de behöver och förstå sambanden. Vi är flexibla och snabba på att agera och anpassa oss efter förändringar och verksamhetens behov. Hos oss är du viktig Gillar du att jobba tillsammans med andra och vill du utvecklas i din yrkesroll? Hos oss kan du förvänta dig karriärsutveckling, ett förtroendefullt chefs- och medarbetarskap och ett hållbart arbetsliv. Vi är en trygg arbetsgivare som månar om din hälsa med tid för friskvård på arbetstid, flexibla arbetstider, väl tilltaget antal semesterdagar och lediga klämdagar. Läs mer om hur det är att jobba på Transportstyrelsen Du kommer att jobba med systemutveckling i förvaltning och nyutvecklingsprojekt använda dig av följande tekniker: o C#, .NET o WebApi /WCF o Blazor o MS SQL, TSQL o Enhetstestning & automatiska tester ingå i ett agilt leveransteam. Du måste ha en akademisk examen inom IT-området eller motsvarande kunskap förvärvad på annat sätt flerårig arbetslivserfarenhet av systemutveckling inom C#/.NET-plattformen flerårig arbetslivserfarenhet av MS SQL god förmåga att uttrycka dig på svenska, i tal och skrift. Det är meriterande om du också har jobbat med agilt arbetssätt erfarenhet av Blazor eller annat frontendramverk erfarenhet av WCF, webAPI eller andra tekniker för integration erfarenhet av ServiceBus arbetat med testautomatisering erfarenhet av testarbete. Vi vill att du är självgående; tar ansvar för sin uppgift. Strukturerar själv sitt angreppssätt och driver processer vidare samarbetsorienterad; arbetar bra med andra människor. Relaterar till dem på ett lyhört och smidigt sätt. Lyssnar, kommunicerar och löser konflikter på ett konstruktivt sätt  problemlösande; arbetar bra med komplexa frågor. Analyserar och bryter ner problem i sina beståndsdelar och löser komplicerade problem. Vi fäster stor vikt vid din sociala kompetens, din samarbetsförmåga och din förmåga att arbeta såväl självständigt som i team. Eftersom arbetsuppgifterna innebär många kontakter så värdesätter vi din förmåga att bemöta andra på ett professionellt och trevligt sätt. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Mer information Anställningen är tillsvidare med placering i Örebro. Tillsättning enligt överenskommelse. Vi tillämpar normalt provanställning. Som medarbetare hos oss finns möjlighet att arbeta på distans upp till tre dagar i veckan. Det är verksamhetens behov och karaktären på arbetsuppgifterna som avgör om och i vilken utsträckning det är möjligt. En anställning hos oss kan innebära placering i säkerhetsklass. En säkerhetsprövning med registerkontroll enligt säkerhetsskyddslagen (2018:585) kan därför komma att genomföras. För en del av våra arbetsuppgifter i säkerhetsklass krävs svenskt medborgarskap. Vid frågor är du välkommen att kontakta; sektionschef Andreas Byström, 010-495 47 20  andreas.byström@transportstyrelsen.se ST, Siv Nederman och Saco-S, Benedicte Johansson nås via vår växel på 0771-503 503. Vi vill inte att annonsörer och bemanningsföretag kontaktar oss. Ansök Ansök via vår webbplats och bifoga ett komplett CV samt ett personligt brev märkt med referensnummerTSG 2025-4709. Vi behöver din ansökan senast den 19 maj 2025. Har du skyddade personuppgifter, ska du skicka in din ansökan per post, kontakta rekryterande chef för information om hur du går tillväga. I dina ansökningshandlingar behöver du beskriva på vilket sätt du uppfyller efterfrågade kvalifikationer och meriter kopplat till aktuell rekrytering. Om du går vidare i anställningsprocessen ska alltid utbildnings-/examensbevis samt tjänstgöringsintyg som styrker de kunskaper och erfarenheter som är relevanta för tjänsten uppvisas.  Välkommen att bli vår nya kollega! Kort om Transportstyrelsen Antal anställda: Ca 2000. Verksamhetsområden: Transportstyrelsen arbetar för att uppnå god tillgänglighet, hög kvalitet, säkra och miljöanpassade transporter inom järnväg, luftfart, sjöfart och väg. Vi tar fram regler, ger tillstånd och följer upp hur de efterlevs. Med hjälp av våra register arbetar vi bland annat med avgifter, tillstånd och ägarbyten. Verksamhetsorter: Vi har medarbetare på 12 orter i landet. Den största delen av verksamheten finns i Borlänge, Norrköping och Örebro. Huvudkontoret ligger i Norrköping. https://www.transportstyrelsen.se/ Kort om avdelning It Avdelning It består av fem enheter med tillhörande sektioner. Vi är cirka 300 medarbetare. Vi stöder samtliga avdelningar inom Transportstyrelsen både strategiskt och operativt i it-frågor. Vi arbetar med arkitektur, systemutveckling, förvaltning och drift av it-system samt infrastruktur.
Data/IT
Örebro

Senior Scrum Master

4/15/2025

Epical Sweden AB

Epical is a pure-play data consultancy with services and expertise to support and enable the management, utilization and protection of our clients' data. We're not just experts in data; we're visionaries who empower our clients to exceed expectations. Join our thought leading team which deliver results beyond the expected - where empowerment is a matter of course, continues development is a promise and a collaborative approach is a fact. What is the role all about? We are looking for an experienced Scrum Master to lead agile teams in large and complex organizational environments - ensuring efficient delivery of projects. In this role, you will play a key role in guiding and supporting our teams in the adoption and implementation of agile methodologies, particularly within the information security/cybersecurity domain. You will serve as a certified SAFe (Scaled Agile Framework) practitioner, providing expertise and guidance on scaled agile implementation. Key responsibilities Lead and facilitate agile ceremonies, including sprint planning, daily stand-ups, sprint reviews, and retrospectives. Mentor and coach team members on agile principles, promoting self-organization and continuous improvement. Monitor and track sprint progress, identifying risks and implementing mitigation strategies as needed. Interact closely with stakeholders to ensure transparency and effective communication throughout the project lifecycle. Why should you apply? At Epical we are on an exciting journey, establishing a new-minted data consultancy brand in the market, steering, and shaping our Digital Trust key offerings as well as expanding in the Nordic region. You will be a key player in our Digital Trust community, working with high-profile clients in interesting and developing projects. In addition to that, you will further develop Epical's agile delivery models. Your expected qualifications Previous experience as a Scrum Master Previous experience of delivering Identity solutions Experience in the Identity and Access Management/Directory Services domain Certified SAFe (Scaled Agile Framework) practitioner Leading agile teams within the information security/cybersecurity domain Strong leadership, communication, and collaboration skills Professional proficiency in Swedish and English, written as well as spoken Meritorious Experience of leading agile teams in larger/global organizations is advantageous Interaction with product owners, program managers, and portfolio managers, either through direct experience or collaboration What do we offer? The opportunity to join a team of Nordic’s leading experts in Digital Trust Stimulating and interesting assignments, working with large customers in complex environments – usually in team-based project deliveries X-Nordic An organization that supports work-life balance and the possibility to work remotely. Continuing education - courses, and compensation for certification Let’s secure the Nordic’s together, one step at a time If you are a seasoned Scrum Master with a passion for leading agile teams in complex environments, we want to hear from you! Warm welcome with your application. Selection will take place on an ongoing basis. All roles at Epical are permanent, with the flexibility to work from home or any of our offices across Sweden (Stockholm, Gothenburg, Malmö, Västerås, Örebro, and Skövde). To qualify, you must reside in Sweden and have a valid work permit. If this sounds like the opportunity you’ve been looking for, we’d love to hear from you!
Data/IT
Örebro

Säljare till Great Consulting Nordic AB

4/15/2025

AxÖ Consulting AB

"För oss på Great Consulting är försäljning mer än att sälja. Det handlar om att lyssna, förstå och ibland ifrågasätta för att verkligen hjälpa våra kunder att tänka nytt och hitta lösningar som de kanske inte visste att de behövde." – Linus Eriksson Klimkowicz, VD på Great Consulting Nordic AB. Det är något särskilt med personer som inte bara ser till att stänga affärer, utan som brinner för att verkligen förstå och hjälpa sina kunder. På Great Consulting Nordic AB, ett företag specialiserat på telemarketinglösningar, affärsutveckling och projektledning, får du möjlighet att spela en viktig roll i deras fortsatta framgång. De arbetar nära sina kunder för att skapa långsiktiga affärsrelationer och leverera konkreta resultat. Nu söker de en säljare som kan bidra till företagets tillväxt och hjälpa kunderna att nå sina mål genom skräddarsydda lösningar. En dag på Great Consulting: Ett samspel mellan sälj och konsultarbete I rollen som säljare kommer du inte bara att vara en del av ett säljteam – du blir också en aktiv konsult, där du arbetar nära både kunder och projektledare för att säkerställa att det kundvärde som har formulerats tillsammans med kunden verkligen levereras. Här handlar det inte bara om att sätta upp mål och nå dem, utan också om att förstå de utmaningar som dina kunder står inför och hitta de bästa lösningarna. Du kommer att vara en del av en arbetsgrupp som arbetar tillsammans för att skapa resultat och föra företaget framåt. Arbetsuppgifterna omfattar allt från att initiera och driva telemarketingprojekt till att bygga långsiktiga kundrelationer och utforska nya säljkanaler för att bredda företagets erbjudande. Du får också chansen att arbeta nära affärsområdesansvarig för att utveckla och implementera säljstrategier som stöttar både bolagets och kundernas tillväxt. För att nå framgång i rollen krävs det att du är en aktiv drivkraft – någon som ser affärsmöjligheter där andra kanske inte ser dem. Du kommer att vara med och skapa förutsättningar för att företaget ska växa och utvecklas på nya marknader. En stimulerande arbetsmiljö med möjlighet att påverka Hos Great Consulting får du chansen att verkligen påverka hur företaget utvecklas. Med deras öppna arbetsmiljö får du det stöd du behöver för att nå dina mål. Här är du inte bara en i mängden – du blir en nyckelperson för företagets tillväxt. Med konkurrenskraftig lön, utbildning och möjlighet att delvis arbeta på distans, erbjuder Great Consulting en arbetsplats där du kan växa både som säljare och som konsult. Ansök nu och ta chansen att forma framtiden tillsammans med oss på Great Consulting. Exempel på arbetsuppgifter: - Ansvara för att initiera och hantera telemarketingprojekt, samt debitera dessa. - Bygga och underhålla kundrelationer, samt identifiera nya affärsmöjligheter för att bredda kundstocken. - Samarbeta med affärsområdesansvarig för att utveckla och implementera säljstrategier, samt uppnå och överträffa försäljningsmål. - Delta i möten och presentationer för att sälja våra tjänster. Är du den vi söker? För att lyckas i rollen ser vi att du har: - Erfarenhet av försäljning, gärna inom telemarketing eller IT-branschen. - Stark kommunikations- och förhandlingsförmåga. - Förmåga att arbeta både självständigt och i team. - Erfarenhet av att ringa kalla samtal och driva försäljningsdialoger. - Erfarenhet av konsultverksamhet, inklusive försäljning, hantering och debitering av projekt (meriterande). - Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. - Grundläggande kunskaper i Office-paketet. - Förmåga att författa tydlig och korrekt text.   Om konsultuppdraget Som konsult är du anställd av AxÖ Consulting men arbetar på uppdrag ute hos våra kunder. Vi har lång erfarenhet från rekryterings- och konsultbranschen, vi vet därför hur viktigt det är att ge dig rätt grund att stå på för att vi tillsammans ska kunna bedriva en professionell konsultverksamhet. Hos oss får du chansen att utvecklas i din yrkesroll samtidigt som du stärker ditt CV på några av regionens, och till och med Sveriges, mest ansedda och attraktiva bolag. Att arbeta som konsult via AxÖ Consulting är tryggt, roligt och utvecklande. För att du ska trivas erbjuder vi dig kollektivavtalade anställningsvillkor och vi arrangerar regelbundet sociala aktiviteter så att vi kan lära känna varandra lite bättre. Information och ansökan Denna annons avser ett konsultuppdrag via AxÖ Consulting, med start enligt överenskommelse. Uppdraget är tänkt som en långsiktig lösning, där ambitionen är att du efter ett halvår får möjlighet att övergå till en permanent anställning hos Great Consulting Nordic AB. Alla ansökningar behandlas konfidentiellt. För frågor om uppdraget, vänligen kontakta konsultansvarig Christian Martinsson via e-post: christian.martinsson@axoconsulting.se. Urval sker löpande och tillsättning kan komma att ske innan sista ansökningsdag. Vi ser fram emot din ansökan! AxÖ Consulting AB har lång och gedigen erfarenhet från rekryterings- och konsultbranschen och har arbetat med såväl privat marknad som inom offentlig sektor. För mer information och ansökan besök www.axoconsulting.se. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via brev eller e-post. Varmt välkommen med din ansökan.
Försäljning, inköp, marknadsföring
Örebro

Teknisk Support till Elon Group!

4/11/2025

Academic Work Sweden AB

Har du ett tekniskt intresse och drivs av att lösa problem och leverera service? Vill du vara en del av ett engagerat och sammansvetsat team där du får möjlighet att utvecklas och påverka? Då kan detta vara tjänsten för dig, välkommen med din ansökan! OM TJÄNSTEN Som Teknisk Support hos Elon Group blir du en del av ett engagerat och sammansvetsat team om fem kollegor som tillsammans har lång erfarenhet inom bolaget. Du kommer att arbeta nära kollegor, kunder och företagets tekniker för att leverera hög service och lösa tekniska utmaningar. I rollen som teknisk support förväntas du bli expert på produkterna och får kontinuerlig vidareutbildning för att kunna ge kunderna rätt och effektiv hjälp. Vidare kommer du även få möjlighet att påverka din vardag och vara delaktig i skapandet och förnyandet av rutiner och produktmanualer i teamet. Så här svarar Tobias, medarbetare inom teknisk support, på frågan vad som gör att han trivs bra på Elon: "Jag trivs i min roll tack vare den starka familjekänslan och sammanhållningen. Vi ställer upp för varandra och delar ett gemensamt driv. Det gör att jag kan ta ansvar och använda min kompetens för att hjälpa kunder, tekniker och butiker. Vi är en erfaren grupp med stark gemenskap som har roligt på jobbet, vilket jag verkligen uppskattar". Du erbjuds - En del i ett börsnoterat bolag som har en lång historia med ett starkt varumärke där du har goda utvecklingsmöjligheter på sikt - Möjlighet att påverka din utveckling och stärka din kompetens inom företaget - Förmånliga personalrabatter på Elons produktsortiment - Flexibilitet och möjlighet att arbeta hemifrån ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter * Hantering samt bedömning av inkomna felanmälningar * Felsökning och produktuppföljning av vitvaror, luftvärmepumpar, hushållsartiklar * Teknisk support i kontakt med såväl servicetekniker som butiker och kunder gällande produkter under Elons egna varumärken- Elvita och Canvac * Hålla serviceutbildningar för tekniker VI SÖKER DIG SOM * Har en teknisk bakgrund, antingen från utbildning, tidigare arbetsroller eller från ett privat intresse * Besitter god teknisk förståelse och utmärkta datorfärdigheter, med erfarenhet av att arbeta i flera olika system samtidigt * Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska, då detta förekommer i det dagliga arbetet Det är meriterande om du: - Har erfarenhet av en liknande roll - Har kunskaper inom elteknik och vana av att läsa elscheman Vem är du som person? För att lyckas i denna roll tror vi att du är en ansvarstagande och strukturerad person. Du är problemlösande och har en förmåga att tänka logiskt, vilket gör att du kan identifiera både enkla och komplexa lösningar. Du är stresstålig och kan hantera flera uppgifter parallellt och samtidigt prioritera effektivt. Dessutom är du lyhörd gentemot både kollegor och kunder och har en talang för att kommunicera komplexa lösningar på ett pedagogiskt och enkelt sätt. Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess. INFORMATION OM FÖRETAGET Elon Group är en av Nordens största återförsäljare inom hemelektronik, vitvaror och hushållsprodukter med butiker i Sverige, Norge, Danmark och Island.
Installation, drift, underhåll
Örebro

Systemtekniker - Active Directory

4/11/2025

Transportstyrelsen

Vi får samhället att fungera för människor på väg, på spår, i luften och på sjön. Därför behöver vi den bästa kompetensen. Vårt uppdrag är viktigt och har betydelse i vardagen – både för privatpersoner och företag. Hos oss tar vi ansvar, behandlar alla på ett bra sätt och har respekt för olikheter. Som medarbetare bidrar du till en hållbar framtid. Om jobbet Vi söker medarbetare med kompetens inom området Active Directory som vill vara med att vidareutveckla våra IT-miljöer och att bygga upp myndighetens driftsorganisation för att kunna hantera större åtaganden kring intern drift. I din roll kommer du att utveckla, konfigurera och förvalta lösningar kring Active Directory och vår behörighetshantering. Du kommer att ingå i ett team och får möjlighet att vara med och forma myndighetens framtida lösningar inom området. Vi tror att du lockas att vara med på en spännande resa med en it-driftsmiljö och organisation under omfattande utveckling. Vi tror också att du sporras av utmaningar i vardagen och att leverera säkra, hållbara och effektiva lösningar inom ditt verksamhetsområde. Vi är i ett uppbyggnadsskede med många spännande utmaningar och vi vill att du som söker, precis som vi, gillar förändring och ny teknik! Hos oss är du viktig Gillar du att jobba tillsammans med andra och vill du utvecklas i din yrkesroll? Hos oss kan du förvänta dig karriärsutveckling, ett förtroendefullt chefs- och medarbetarskap och ett hållbart arbetsliv. Vi är en trygg arbetsgivare som månar om din hälsa med tid för friskvård på arbetstid, flexibla arbetstider, väl tilltaget antal semesterdagar och lediga klämdagar. https://www.transportstyrelsen.se/sv/om-transportstyrelsen/jobba-hos-oss/ Du kommer att agera som teknisk specialist och delta i förvaltning och vidareutveckling inom ADDS tillsammans med teamet ta fram kravspecifikationer, instruktioner och dokumentation, initiera, driva och delta i förbättrings- och förändringsarbeten, samarbeta med övriga organisationen för vidareutveckling, förvaltning samt införande av nya plattformar eller tjänster samt omvärldsbevaka området ur ett tekniskt perspektiv och föreslå förbättringar och scripta i Powershell. Du måste ha - akademisk examen inom it område eller motsvarande kunskaper som vi bedömer som likvärdiga - flerårig erfarenhet av arbete med ADDS, inom de senaste 5 åren - goda kunskaper i Powershell för att skapa automationsscript - goda kunskaper i svenska både i tal och i skrift - erfarenhet av arbete med flerfaktorsautentisering - erfarenhet av arbete med federationslösningar. Det är meriterande om du också har - erfarenhet av arbete med certifikathantering - erfarenhet av organisationer med högt ställda säkerhetskrav - erfarenhet av att arbeta med stora komplexa driftmiljöer - erfarenhet av att skapa teknisk dokumentation - erfarenhet av arbete med domännamnssystem och grupprincipobjekt. - arkitekterfarenheter inom Active directory med fokus på hög säkerhetsnivå Vi vill att du - har ett högt säkerhetsmedvetande - är prestigelös och gärna delar med dig av kunskaper och erfarenheter - är självgående med högt engagemang och tar stort ansvar för det du gör - är strukturerad och ordningsam - eftersträvar att ständigt bli bättre och är ansvarstagande för din och teamets vidareutveckling. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Mer information Anställningen är tillsvidare med placering i Örebro. Tillsättning enligt överenskommelse. Vi tillämpar normalt provanställning. Som medarbetare hos oss finns möjlighet att arbeta på distans upp till två dagar i veckan. Det är verksamhetens behov och karaktären på arbetsuppgifterna som avgör om och i vilken utsträckning det är möjligt. En anställning hos oss kan innebära placering i säkerhetsklass. En säkerhetsprövning med registerkontroll enligt säkerhetsskyddslagen (2018:585) kan därför komma att genomföras. För en del av våra arbetsuppgifter i säkerhetsklass krävs svenskt medborgarskap.[Krävs svenskt medborgarskap lägger du till det som en urvalsfråga utan poäng].  Vid frågor är du välkommen att kontakta enhetschef Mariana Blaxmo, 010 – 495 66 77 mariana.blaxmo@transportstyrelsen.se. ST, Axel Frick och Saco-S, Benedicte Johansson nås via vår växel på 0771-503 503. Vi vill inte att annonsörer och bemanningsföretag kontaktar oss. Ansök Ansök via vår webbplats och bifoga ett komplett CV samt ett personligt brev märkt med referensnummer TSG 2025-4056. Vi behöver din ansökan senast den 2 maj 2025. Har du skyddade personuppgifter, ska du skicka in din ansökan per post, kontakta rekryterande chef för information om hur du går tillväga. I dina ansökningshandlingar behöver du beskriva på vilket sätt du uppfyller efterfrågade kvalifikationer och meriter kopplat till aktuell rekrytering. Om du går vidare i anställningsprocessen ska alltid utbildnings-/examensbevis samt tjänstgöringsintyg som styrker de kunskaper och erfarenheter som är relevanta för tjänsten uppvisas.  Välkommen att bli vår nya kollega! Kort om Transportstyrelsen Antal anställda: Ca 2000. Verksamhetsområden: Transportstyrelsen arbetar för att uppnå god tillgänglighet, hög kvalitet, säkra och miljöanpassade transporter inom järnväg, luftfart, sjöfart och väg. Vi tar fram regler, ger tillstånd och följer upp hur de efterlevs. Med hjälp av våra register arbetar vi bland annat med avgifter, tillstånd och ägarbyten. Verksamhetsorter: Vi har medarbetare på 12 orter i landet. Den största delen av verksamheten finns i Borlänge, Norrköping och Örebro. Huvudkontoret ligger i Norrköping. https://www.transportstyrelsen.se/ Kort om avdelning It Avdelning It består av fem enheter med tillhörande sektioner. Vi är cirka 300 medarbetare. Vi stöder samtliga avdelningar inom Transportstyrelsen både strategiskt och operativt i it-frågor. Vi arbetar med arkitektur, systemutveckling, förvaltning och drift av it-system samt infrastruktur.
Data/IT
Örebro