Letar du efter en arbetsplats för framtiden?
Hos oss är karriären din. Här får du möjlighet att styra den i riktningen du drömmer om och samtidigt vara delaktig i tekniska innovationer som idag knappt ens finns i fantasin. Innovationer som vi vet kommer rita om kartan för hur vi kommunicerar med varandra och lever våra uppkopplade liv i framtiden.
Letar du efter en arbetsplats där du får vara med och bidra till det viktigaste som finns – relationerna människor emellan? Välkommen till oss på Telenor.
Nu letar vi efter dig som vill bli Delivery Specialist & Support i vårt SME Support-team.
Så kommer du göra skillnad med oss
Som Delivery Specialist & Support tillhör du vårt SME Support och är en nyckelspelare i leveransen till våra SME-kunder- samtidigt som du tillhör vår Säljsupport. Du ansvarar för att driftsätta och följa upp leveranser inom flera av våra viktigaste tjänster och avtal. Rollen ger dig möjlighet att kombinera operativt arbete med ansvar för mer komplexa leveranser.
I rollen arbetar du bland annat med:
* Leverans för SME-kunder (koordinering och driftsättning av avtal samt tjänster)
* Avtalshantering för SME-kunder
* Inkommande samtal och mejl från kollegor, interna och externa säljare
* Ansvara för mer komplexa leveranser och ärenden, samt säkerställa att våra SLA uppfylls
* Vara stöd och kunskapsresurs för kollegor i frågor kopplade till våra tjänster och leveranser
* Supportera våra säljkanaler i telefoni & administrativt
Vi söker dig som vill ta nästa steg i karriären, trivs i en dynamisk miljö och gillar att vara spindeln i nätet.
Är du den vi söker?
Vi behöver dig som är på tårna! Du har en genuin vilja att lära och utvecklas så att vi kan möta kunders ständigt föränderliga behov – idag och imorgon.
För att lyckas i rollen ser vi att du är ansvarstagande, lösningsorienterad och trivs i en föränderlig miljö. Du har förmåga att arbeta självständigt med komplexa uppgifter, men också att samarbeta och bidra till teamets gemensamma framgång. Du är strukturerad, kommunikativ och har en stark känsla för service och kundnöjdhet.
Vi ser gärna att du har:
* Erfarenhet av kundservice och operativt arbete i ett produktionsteam, gärna inom B2B
* Tidigare erfarenhet av leverans- eller supportroller, eller liknande roller
* Vana att arbeta med SLA-uppföljning och kvalitetsmål
Det viktigaste är din vilja att utvecklas tillsammans med oss och bidra till att våra kunder får en trygg, smidig och professionell upplevelse.
Vårt löfte till dig
Vi är bättre tillsammans. Hos oss möts du av en familjär och inkluderande kultur, en stark gemensam värdegrund och ett ledarskap som ger dig frihet och handlingskraft. Vi tror på att ge varandra förtroende och frihet att agera och fatta beslut, samtidigt som vi är där för varandra i med- och motgångar.
Vi stöttar relationer och samhällen. Telenor är ett samhällsbärande företag och här får ditt arbete ett större syfte. Vi skapar värde för miljoner människor varje dag och har ett kundnära förhållningssätt där mänskliga relationer står i centrum.
Vi ger plats för livet. Arbeta hemifrån två dagar i veckan om du vill, så länge dina arbetsuppgifter gör det möjligt. Resten av tiden skapar vi magi tillsammans på kontoret. Två give-me-a-break-days per år ger en extra paus och flexibla arbetstider hjälper dig att balansera jobbet och livet.
Vi finns där genom livets alla faser och erbjuder trygghetspaket i form av bl.a. kollektivavtal, tjänstepension, friskvårdsbidrag och möjlighet att skräddarsy försäkringslösningar som passar just dig, för ditt behov här och nu.
Vi bjuder in till en spännande karriärresa. Din utveckling står i centrum och hos oss är lärande en del av kulturen. Vi avsätter 40 timmar om året för att du ska kunna fördjupa dig, utforska nya områden och växa i din roll. Genom Telenor Academy och andra lärandeinitiativ får du verktygen och friheten att forma din egen karriär. När du vill vidare väntar möjligheter i hela Norden.
Sök till oss idag
Vill du ta ditt nästa steg i karriären med oss? Vi ser fram emot din ansökan! Vi träffar kandidater löpande så hör av dig redan idag.
Om du har frågor och vill veta mer är du välkommen att kontakta rekryterande ledare Gulsin Demir på gulsin.demir@telenor.se. Vi kan tyvärr inte ta emot ansökan via mejl.
Sista ansökningsdag är 11:e september.
Placeringsort: Karlskrona
Bra att känna till
Enligt Telenors policy genomför vi bakgrundskontroll på slutkandidat i samtliga rekryteringar.
Letar du efter en arbetsplats för framtiden?
Hos oss är karriären din. Här får du möjlighet att styra den i riktningen du drömmer om och samtidigt vara delaktig i tekniska innovationer som idag knappt ens finns i fantasin. Innovationer som vi vet kommer rita om kartan för hur vi kommunicerar med varandra och lever våra uppkopplade liv i framtiden. Letar du efter en arbetsplats där du får vara med och bidra till det viktigaste som finns – relationerna människor emellan? Välkommen till oss på Telenor.
Nu letar vi efter dig som vill bli Credit Specialist & Support i vårt SME Support- team.
Så kommer du göra skillnad med oss
Som Credit Specialist & Support tillhör du vårt SME Support och är med och driver samt koordinerar arbetet för att vi ska kunna erbjuda marknadens bästa säljsupport till små och medelstora företag (SME) inom Telenor. Vi är engagerade och gör alltid vårt yttersta för att hjälpa våra säljkanaler med support för att maximera deras förmåga att sälja Telenors produkter och tjänster.
I rollen kommer du agera säljsupport med fokus på manuell kreditbedömning och ta beslut på förfrågningar utifrån Telenors riktlinjer och rutiner. Du samlar in och analyserar bakgrundsinformation för beslut i kreditärenden och ansvarar för att utbilda kollegor inom kreditbedömning.
I rollen arbetar du bland annat med:
* Hantering av manuella kreditbedömningar och beslutsfattande utifrån Telenors riktlinjer
* Fungera som SPOC för frågor kring kreditprocesser och samarbeta med Finance
* Stötta interna och externa säljkanaler via telefon och mejl
* Ansvara för mer komplexa kreditärenden, samt säkerställa att våra SLA uppfylls
* Vara stöd och kunskapsresurs för kollegor i frågor kopplade till våra tjänster och leveranser
Är du den vi söker?
Vi behöver dig som är på tårna! Du har en genuin vilja att lära och utvecklas så att vi kan möta kunders ständigt föränderliga behov – idag och imorgon.
Vi behöver dig som är ansvarstagande, lösningsorienterad och trivs i en dynamisk miljö. Du har en god analytisk förmåga och kan fatta välgrundade beslut i komplexa situationer. Du är kommunikativ, strukturerad och har en stark känsla för service och kundnöjdhet.
Vi ser gärna att du har:
* Erfarenhet av kundservice, kreditbedömning eller administrativt arbete inom ekonomi
* Tidigare erfarenhet från säljsupport eller liknande roller, gärna inom B2B
* Vana att arbeta med SLA-uppföljning och kvalitetsmål
* Goda systemkunskaper och förmåga att uttrycka dig väl på både svenska och engelska
Det viktigaste är din vilja att utvecklas tillsammans med oss och bidra till att våra kunder får en trygg, smidig och professionell upplevelse.
Vårt löfte till dig
Vi är bättre tillsammans. Hos oss möts du av en familjär och inkluderande kultur, en stark gemensam värdegrund och ett ledarskap som ger dig frihet och handlingskraft. Vi tror på att ge varandra förtroende och frihet att agera och fatta beslut, samtidigt som vi är där för varandra i med- och motgångar.
Vi stöttar relationer och samhällen. Telenor är ett samhällsbärande företag och här får ditt arbete ett större syfte. Vi skapar värde för miljoner människor varje dag och har ett kundnära förhållningssätt där mänskliga relationer står i centrum.
Vi ger plats för livet. Arbeta hemifrån två dagar i veckan om du vill, så länge dina arbetsuppgifter gör det möjligt. Resten av tiden skapar vi magi tillsammans på kontoret. Två give-me-a-break-days per år ger en extra paus och flexibla arbetstider hjälper dig att balansera jobbet och livet.
Vi finns där genom livets alla faser och erbjuder trygghetspaket i form av bl.a. kollektivavtal, tjänstepension, friskvårdsbidrag och möjlighet att skräddarsy försäkringslösningar som passar just dig, för ditt behov här och nu.
Vi bjuder in till en spännande karriärresa. Din utveckling står i centrum och hos oss är lärande en del av kulturen. Vi avsätter 40 timmar om året för att du ska kunna fördjupa dig, utforska nya områden och växa i din roll. Genom Telenor Academy och andra lärandeinitiativ får du verktygen och friheten att forma din egen karriär. När du vill vidare väntar möjligheter i hela Norden.
Sök till oss idag
Vill du ta ditt nästa steg i karriären med oss? Vi ser fram emot din ansökan! Vi träffar kandidater löpande så hör av dig redan idag.
Om du har frågor och vill veta mer är du välkommen att kontakta rekryterande ledare Gulsin Demir på gulsin.demir@telenor.se. Vi kan tyvärr inte ta emot ansökan via mejl. Sista ansökningsdag är 11:e september.
Placeringsort: Karlskrona
Bra att känna till
Enligt Telenors policy genomför vi bakgrundskontroll på slutkandidat i samtliga rekryteringar.
Letar du efter en arbetsplats för framtiden?
Hos oss är karriären din. Här får du möjlighet att styra den i riktningen du drömmer om och samtidigt vara delaktig i tekniska innovationer som idag knappt ens finns i fantasin. Innovationer som vi vet kommer rita om kartan för hur vi kommunicerar med varandra och lever våra uppkopplade liv i framtiden.
Letar du efter en arbetsplats där du får vara med och bidra till det viktigaste som finns – relationerna människor emellan? Välkommen till oss på Telenor.
Nu letar vi efter dig som vill bli Delivery Support vårt SME Support-team.
Så kommer du göra skillnad med oss
Som Delivery Support i vårt SME Support-team är du en viktig kontaktpunkt för våra interna och externa säljare. Du arbetar med våra leveranser av avtal och tjänster och ser till att säljteamen får snabb och korrekt suppor- samtidigt som du tillhör vår Säljsupport.
Här får du möjlighet att arbeta operativt med leveranser och bidra till att våra säljare kan ge Telenors SME-kunder en trygg, smidig och professionell upplevelse. Din insats är avgörande för att säljteamen ska lyckas i sina kundmöten och för att kundresan ska bli så enkel och effektiv som möjligt.
I rollen arbetar du bland annat med:
* Leverans för SME-kunder (koordinering och driftsättning av avtal samt tjänster)
* Avtalshantering för SME-kunder
* Inkommande samtal och mejl från kollegor, interna och externa säljare
* Supportera våra säljkanaler i telefoni & administrativt
Vi söker dig som vill ta nästa steg i karriären, trivs i en dynamisk miljö och gillar att vara spindeln i nätet.
Är du den vi söker?
Vi behöver dig som är på tårna! Du har en genuin vilja att lära och utvecklas så att vi kan möta kunders ständigt föränderliga behov – idag och imorgon.
För att lyckas i rollen ser vi att du är ansvarstagande, lösningsorienterad och förändringsbenägen. Du har förmåga att arbeta självständigt och resultatorienterat, samtidigt som du trivs med att samarbeta och bidra i ett team. Du har god analytisk förmåga, är trygg i att fatta beslut och ser möjligheter där andra ser utmaningar.
Vi ser gärna att du har:
* Erfarenhet av kundservice och operativt arbete i produktionsteam, gärna inom B2B
* Tidigare erfarenhet från liknande roller
* Vana att arbeta med SLA-uppföljning och kvalitetsmål
Det viktigaste är din anpassningsförmåga och vilja att utvecklas tillsammans med oss – om detta stämmer in på dig, då är du precis den vi söker!
Vårt löfte till dig
Vi är bättre tillsammans. Hos oss möts du av en familjär och inkluderande kultur, en stark gemensam värdegrund och ett ledarskap som ger dig frihet och handlingskraft. Vi tror på att ge varandra förtroende och frihet att agera och fatta beslut, samtidigt som vi är där för varandra i med- och motgångar.
Vi stöttar relationer och samhällen. Telenor är ett samhällsbärande företag och här får ditt arbete ett större syfte. Vi skapar värde för miljoner människor varje dag och har ett kundnära förhållningssätt där mänskliga relationer står i centrum.
Vi ger plats för livet. Arbeta hemifrån två dagar i veckan om du vill, så länge dina arbetsuppgifter gör det möjligt. Resten av tiden skapar vi magi tillsammans på kontoret. Två give-me-a-break-days per år ger en extra paus och flexibla arbetstider hjälper dig att balansera jobbet och livet.
Vi finns där genom livets alla faser och erbjuder trygghetspaket i form av bl.a. kollektivavtal, tjänstepension, friskvårdsbidrag och möjlighet att skräddarsy försäkringslösningar som passar just dig, för ditt behov här och nu.
Vi bjuder in till en spännande karriärresa. Din utveckling står i centrum och hos oss är lärande en del av kulturen. Vi avsätter 40 timmar om året för att du ska kunna fördjupa dig, utforska nya områden och växa i din roll. Genom Telenor Academy och andra lärandeinitiativ får du verktygen och friheten att forma din egen karriär. När du vill vidare väntar möjligheter i hela Norden.
Sök till oss idag
Vill du ta ditt nästa steg i karriären med oss? Vi ser fram emot din ansökan! Vi träffar kandidater löpande så hör av dig redan idag.
Om du har frågor och vill veta mer är du välkommen att kontakta rekryterande ledare Gulsin Demir på gulsin.demir@telenor.se. Vi kan tyvärr inte ta emot ansökan via mejl. Sista ansökningsdag är 11:e september.
Placeringsort: Karlskrona
Bra att känna till
Enligt Telenors policy genomför vi bakgrundskontroll på slutkandidat i samtliga rekryteringar.
Letar du efter en arbetsplats för framtiden?
Hos oss är karriären din. Här får du möjlighet att styra den i riktningen du drömmer om och samtidigt vara delaktig i tekniska innovationer som idag knappt ens finns i fantasin. Innovationer som vi vet kommer rita om kartan för hur vi kommunicerar med varandra och lever våra uppkopplade liv i framtiden.
Letar du efter en arbetsplats där du får vara med och bidra till det viktigaste som finns – relationerna människor emellan? Välkommen till oss på Telenor.
Nu letar vi efter dig som vill bli Coordinator & Support i vårt SME Support-team.
Så kommer du göra skillnad med oss
I rollen som Coordinator & Support i vårt SME Support- team är du en nyckelperson i den dagliga styrningen av verksamheten – samtidigt som du själv är en aktiv resurs i vår Säljsupport. Du arbetar nära Team Manager för att säkerställa att resurser fördelas på bästa sätt, att vi når våra SLA och att kundupplevelsen alltid står i centrum.
Här får du möjlighet att kombinera operativt arbete med koordinerande ansvar, vilket ger dig en bred inblick i både produktionen och verksamhetsstyrningen. Rollen är avgörande för att våra säljare ska lyckas i sina kundmöten med våra SME-kunder – och på så sätt ge dem en trygg, smidig och professionell upplevelse.
I rollen arbetar du bland annat med:
* Säkerställa resursfördelning och prioritering av uppgifter
* Följa upp och koordinera ärenden för att stödja teamet och kundupplevelsen
* Stödja och introducera nya medarbetare för en smidig onboarding
* Bidra till att leverera på våra mål inom effektivitet, svarstid och kundnöjdhet
Vi söker dig som vill ta nästa steg i karriären, trivs i en dynamisk miljö och gillar att vara spindeln i nätet.
Är du den vi söker?
Vi behöver dig som är på tårna! Du har en genuin vilja att lära och utvecklas för att vi tillsammans ska kunna möta kundernas ständigt föränderliga behov – idag och imorgon.
För att lyckas i rollen ser vi att du är ansvarstagande, lösningsorienterad och förändringsbenägen, med förmåga att arbeta självständigt och resultatorienterat. Du har god analytisk förmåga, är drivande och trygg i att fatta beslut. Du ser möjligheter där andra ser utmaningar och har en naturlig inställning att vilja förbättras.
Du är strukturerad och trivs med att ha överblick, samtidigt som du gillar att koordinera och stötta teamet på ett proaktivt sätt. Rollen innebär också att du fungerar som fadder och stödperson för kollegorna, och att du tar ansvar för prioriteringar, resursfördelning och hantering av eskaleringar från start till avslut.
Vi ser gärna att du har:
* Erfarenhet av kundservice och operativt arbete i ett produktionsteam, gärna inom B2B
* Tidigare erfarenhet från en koordinerande eller liknande roll
* Vana att arbeta med SLA-uppföljning och kvalitetsmål
* Erfarenhet som utbildare, fadder eller coach
Det viktigaste är din anpassningsförmåga och vilja att utvecklas tillsammans med oss – om det stämmer in på dig är du precis den vi söker!
Vårt löfte till dig
Vi är bättre tillsammans. Hos oss möts du av en familjär och inkluderande kultur, en stark gemensam värdegrund och ett ledarskap som ger dig frihet och handlingskraft. Vi tror på att ge varandra förtroende och frihet att agera och fatta beslut, samtidigt som vi är där för varandra i med- och motgångar.
Vi stöttar relationer och samhällen. Telenor är ett samhällsbärande företag och här får ditt arbete ett större syfte. Vi skapar värde för miljoner människor varje dag och har ett kundnära förhållningssätt där mänskliga relationer står i centrum.
Vi ger plats för livet. Arbeta hemifrån två dagar i veckan om du vill, så länge dina arbetsuppgifter gör det möjligt. Resten av tiden skapar vi magi tillsammans på kontoret. Två give-me-a-break-days per år ger en extra paus och flexibla arbetstider hjälper dig att balansera jobbet och livet.
Vi finns där genom livets alla faser och erbjuder trygghetspaket i form av bl.a. kollektivavtal, tjänstepension, friskvårdsbidrag och möjlighet att skräddarsy försäkringslösningar som passar just dig, för ditt behov här och nu.
Vi bjuder in till en spännande karriärresa. Din utveckling står i centrum och hos oss är lärande en del av kulturen. Vi avsätter 40 timmar om året för att du ska kunna fördjupa dig, utforska nya områden och växa i din roll. Genom Telenor Academy och andra lärandeinitiativ får du verktygen och friheten att forma din egen karriär. När du vill vidare väntar möjligheter i hela Norden.
Sök till oss idag
Vill du ta ditt nästa steg i karriären med oss? Vi ser fram emot din ansökan! Vi träffar kandidater löpande så hör av dig redan idag.
Om du har frågor och vill veta mer är du välkommen att kontakta rekryterande ledare Gulsin Demir på gulsin.demir@telenor.se. Vi kan tyvärr inte ta emot ansökan via mejl. Sista ansökningsdag är 11:e september.
Placeringsort: Karlskrona
Bra att känna till
Enligt Telenors policy genomför vi bakgrundskontroll på slutkandidat i samtliga rekryteringar.