Jobbannonser som erbjuder distans i Jönköping

Letar du efter jobb på distans med säte i Jönköping? Då har du kommit rätt. Här kan du se alla jobbannonser i Jönköping som erbjuder distansarbete.

Visar 1 - 3 av 3 annonser

Enhetschef till webbenheten

3 d

Sveriges Domstolar

Som medarbetare på Domstolsverket har du möjlighet att aktivt bidra till utvecklingen inom hela Sveriges Domstolar, som utgörs av ett 80-tal domstolar, myndigheter och nämnder med omkring 7 000 medarbetare. På Domstolsverket arbetar cirka 400 medarbetare med att utveckla och stödja Sveriges Domstolar och huvudkontoret finns centralt i Jönköping, med lokalkontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Umeå. Vår verksamhet genomsyras av ett tillitsbaserat ledarskap och aktivt medarbetarskap. Vi arbetar för en jämställd arbetsplats och erbjuder intressanta arbetsuppgifter i en trivsam och modern miljö. Domstolsverket söker chef till webbenheten! Är du en trygg ledare som trivs med att driva utveckling och förändringsarbete? Vill du bidra till stärkt demokrati och rättssäkerhet? Vi söker nu en chef med passion för att forma framtidens digitala kommunikation för Sveriges Domstolar. Det här innebär jobbet Du kommer bli chef för webbenheten som är en av kommunikationsavdelningens två enheter. I enhetens ansvar ingår att förvalta och utveckla våra stora digitala kommunikationsplattformar – domstol.se och vårt intranät. Enheten arbetar med användargränssnitt och funktioner, kanaler och informationsarkitektur, integrationer med andra system och digitala tjänster. Dessutom tar vi även fram innehåll om Sveriges Domstolars verksamhet. En stor del av arbetet innebär också att erbjuda alla 80 domstolar webbsupport, utbildning, verktyg och stöd. Du leder och ansvarar övergripande för enhetens arbete och driver verksamheten tillsammans med dina cirka 12 medarbetare. Du har personal- och budgetansvar och deltar aktivt i hela kommunikationsavdelningens arbete, bland annat genom ditt engagemang i avdelningens ledningsgrupp och övrigt gemensamt utvecklingsarbete. Du har också en viktig roll i produktområden och styrgrupper. Du kommer att ha en nära och aktiv dialog med IT-avdelningen. Det här är du För att lyckas i rollen tror vi att du är en trygg och tydlig ledare som med stor delaktighet skapar engagemang och arbetsglädje. Det här tror vi att du känner igen dig i: • Du samarbetar gärna med andra och har en god helhetssyn. • Du har flera års erfarenhet av att arbeta som chef med personalansvar. • Du följer med och vill vara drivande i den digitala utvecklingen. Det innebär att du uppdaterar dig löpande kring nyheter och trender som kan påverka organisationers möjligheter att nå sina mål. • Du har också flera års erfarenhet av kvalificerat arbete inom gränssnittet kommunikation och IT. Du har alltså jobbat med förvaltning och utveckling av digitala plattformar som webb och intranät med tillhörande applikationer samt e-tjänster. • Vidare har du akademisk examen inom IT eller kommunikation eller annan motsvarande utbildning. • Du har också erfarenhet av agila arbetssätt och metoder. • Det är meriterande med flera års erfarenhet av arbete i större och mer komplexa verksamheter. För att bli aktuell för anställningen krävs att du motsvarar högt ställda krav gällande omdöme, säkerhetsmedvetande och lämplighet. Det innebär att du står upp för demokratiska värderingar och den statliga värdegrund (https://www.statskontoret.se/fokusomraden/god-forvaltningskultur-och-antikorruption/den-statliga-vardegrunden/) som styr Sveriges Domstolars verksamhet. Vi ställer krav på att du följer gällande lagar. Stor vikt kommer läggas vid dina personliga egenskaper. Det här är vi Vi är en stor och modern kommunikationsavdelning som under flera år arbetat aktivt med att ställa om delar av vår verksamhet för att kunna möta den digitala utvecklingen. Vi erbjuder nu en bredd av digitala stöd och verktyg för hela organisationen. Just nu står vi i ett läge där vi ska ta ut en ny gemensam riktning för avdelningens verksamhet. Du kommer bli en viktig spelare i detta arbete. På avdelningen arbetar cirka 30 medarbetare som tillsammans besitter både djup och bred expertkompetens. Och engagemanget kring vårt ovanligt viktiga uppdrag är stort! Vill du veta mer? Läs mer om att jobba på Domstolsverket.  (https://www.domstol.se/domstolsverket/jobba-hos-oss/jobba-pa-domstolsverket/att-jobba-pa-domstolsverket/) Övrigt Placeringsort är Jönköping. Dina medarbetare har möjlighet att till viss del jobba på distans men vi chefer på avdelningen prioriterar att vara på plats. Anställningen är tillsvidare med ett fyraårigt chefsförordnande. Varmt välkommen med din ansökan redan idag, urval sker löpande. Några av våra befattningar kräver säkerhetsprövning innan beslut om anställning fattas. Detta innebär att säkerhetsprövning enligt säkerhetsskyddslagen (2018:585) i förekommande fall kommer att genomföras. Om det är aktuellt för den anställning du sökt så kommer du att få mer information kring det i ett senare skede. För att säkerställa en inkluderande och rättvis rekryteringsprocess tillämpar Sveriges Domstolar kompetensbaserad rekrytering. Vårt urval bygger på kandidaternas kompetenser och meriter.  Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.
Chefer och verksamhetsledare
Jönköping

Arbeta hemifrån som Mötesbokare - Endast Heltid - Distans - Jönköping

4/22/2025

PartnerFlow Group AB

Jobba som Mötesbokare / Besöksbokare hemifrån! Vi söker dig som gillar att arbeta på distans / hemifrån och har god vana att arbeta med telefonen som verktyg. Vi kräver att du tidigare arbetat inom mötesbokning, telefonförsäljning, kundtjänst eller fältförsäljning och därav är van med invändningshantering. Om uppdraget Som Mötesbokare / Kundbokare kommer du boka möten till fältsäljare inom hemlarm via telefon mot radhus och villaägare. Detta innebär kalla samtal ut till kunderna via vår dialer. Uppdragsgivaren som vi representerar har i dagsläget ca 2500 kunder och expanderar snabbt på den svenska marknaden. Syftet med samtalet är att erbjuda ett möte med en av uppdragsgivarens fältsäljare som då gör ett hembesök. Arbetstider: Måndag - Fredag 09:00 - 18:00 Omfattning: Endast heltid Plats: Distansarbete (Hemifrån) - Vilket innebär att du måste kunna sitta ostört och ha all utrustning som behövs (Dator, hörlurar, god Internet uppkoppling). Lön: Hög provision baserat på antal bokningar som blir genomförda, dvs oavsett om det blir affär eller ej för fältsäljaren (Inget tak, Ingen grundlön, ingen garantilön). Fördelar med att arbeta hos oss Höga provisioner utan tak Möjlighet att växa inom bolaget och skapa en karriär inom försäljning Kostnadsfri sälj-och produktutbildning Grundkrav för att kunna jobba med oss: Dator med god internetuppkoppling Headset för att kunna prata ostört i telefon Ergonomisk plats att sitta hemifrån där du inte störs av annat Tala flytande Svenska Du bör vara: Trygg och van att arbeta med telefonen som verktyg Erfaren att ringa upp kalla kunder Målmedveten och tävlingsinriktad. Trivas med att arbeta på distans/hemifrån Inneha hög socialkompetens Ha lätt att bygga relationer Rekryteringsprocess Vår rekryteringsprocess är helt och hållet digital, vi kommer kontakta dig per mail med tid för intervju om du går vidare. Intervjuer sker löpande. Vill du starta i gång din karriär omgående? Tveka inte på att skicka en ansökan (CV) redan idag, och om du har de kvalitéer vi eftersöker kontaktar vi dig för en digital intervju på Teams. Vid övriga frågor mejla till: rekrytering@partnerflow.se Om företaget PartnerFlow Group AB är ett svenskt företag med mångårig erfarenhet inom försäljning och affärsutveckling och innehar flertalet uppdrag B2C & B2B. Hos oss arbetar drivna personer med ett stort intresse för försäljning och att skapa värde för våra kunder. Vi hjälper uppdragsgivare att affärsutveckla deras produkt och nå ut till nya kunder via mötesbokning, telemarketing och field-sales. https://www.partnerflow.se https://www.partnermeet.se
Administration, ekonomi, juridik
Jönköping

Projektledare

12/23/2024

Professional Galaxy AB

Assignment Description and Requirements Om uppdraget Som projektledare hos oss får du möjlighet att leda och driva flera uppdrag samtidigt i en komplex och dynamisk IT-miljö. Ditt ansvar kommer bland annat att omfatta: -Leda och driva projekt från start till mål, med fokus på tidsplanering, budget och kvalitet. -Informera och rapportera om projektstatus avseende leveranser, tid och budget samt delta i styrgruppsmöten. -Bygga laganda och främja en positiv ”vi-anda” i projektgruppen. -Säkerställa överlämning av projektleverabler till förvaltning enligt ny förvaltningsplan. Obligatoriska krav: Roll: Projektledare, nivå 4 Erbjuden konsult ska uppfylla följande krav: Teknisk bakgrund: -Gedigen IT-bakgrund. (+10 år) -Dokumenterad erfarenhet av tekniska projekt inom IT. -Förmåga att arbeta i en komplex miljö som ställer höga krav på lednings- och kommunikationsförmåga. Projektledningserfarenhet: -Dokumenterad erfarenhet av att leda och driva flera komplexa IT-projekt samtidigt. -Mycket god förmåga att arbeta självständigt och finna lösningar på problem. -Mycket god kännedom om och erfarenhet av projektmetoder, processer och verktyg på marknaden. Workshops och samverkan: -Stor erfarenhet av att planera och genomföra workshops. -Dokumenterad erfarenhet av att arbeta i projekt med flera olika aktörer. Kommunikation: -Mycket god förmåga att uttrycka sig i tal och skrift, med vana att dokumentera och rapportera sitt arbete. Personliga egenskaper Vi söker en konsult som är: -Affärsmässig och professionell, med hög social kompetens. -Drivande och engagerad, med förmåga att motivera och skapa arbetsglädje. -Samarbetsvillig och kommunikativ, som bygger förtroende och får med sig andra. -Lösningsorienterad och stresstålig, som trivs i en ledande roll och ser möjligheter i utmaningar. Expected start date:2025-01-14 Estimated durtion:6 månader, med chans till förlängning Location:Sweden\Jönköpings län, \Huskvarna Remote work ok?No Last Day to Apply:2024-12-23