Jobbannonser som erbjuder distans i Malmö

Letar du efter jobb på distans med säte i Malmö? Då har du kommit rätt. Här kan du se alla jobbannonser i Malmö som erbjuder distansarbete.

Visar 1 - 10 av 15 annonser

Systemutvecklare med inriktning .NET

3 d

Forsler & Stjerna Konsult AB

Vill du vara med och forma framtidens kollektivtrafiklösningar – på riktigt? Vi på Forsler & Stjerna söker två systemutvecklare inom .NET till ett långsiktigt och tekniskt spännande projekt där du får arbeta med nyutveckling, mikrotjänster och API:er. Vad gör vi? Forsler & Stjerna är Sveriges ledande mjukvaruutvecklare för planering av kollektivtrafik, skolskjuts och trafikinformation. Av våra produkter och tjänster har flera blivit branschstandard. Vi arbetar med alla Sveriges regioner som våra kunder, vilket ger oss en unik möjlighet att både förvalta kärnprodukter och driva innovation framåt. Vi har vårt huvudkontor i Malmö och är 25 anställda. Vi är en del av Addnode Group med cirka 2 700 medarbetare, men verkar med det lilla bolagets hjärta och den stora koncernens trygghet. Om rollen Du kommer att arbeta i ett dedikerat team som moderniserar vår huvudprodukt Rebus – ett centralt system som används för att planera och samordna kollektivtrafik i hela Sverige. Vi går från desktopklient i VB.NET till en modulär, API-baserad lösning i .NET Core och C#. Du blir en viktig del i både omskrivningen av befintlig kod och utvecklingen av helt nya funktioner. Vi söker nu två personer till teamet, båda med fokus på backendutveckling i modern .NET-miljö. Du kommer att få stort utrymme att bidra i tekniska diskussioner kring arkitektur, mikrotjänster, API-design. Rollen är placerad på Forsler & Stjernas kontor i centrala Malmö. Vi erbjuder ett flexibelt upplägg där du kan arbeta på distans när det passar dig och teamet men vi ser gärna att du har möjlighet att komma in till kontoret med jämna mellanrum. Tjänsten är en tillsvidareanställning med inledande provanställning på sex månader. Önskad start är i oktober men vi är flexibla med hänsyn till uppsägningstid och tillgänglighet. Är det här du? Vi söker dig som har: Minst 5 års arbetslivserfarenhet av systemutveckling i .NET och C# Erfarenhet av att utveckla och arbeta med API:er Intresse för att arbeta med moderna arkitekturer och mikrotjänster Förmåga att kommunicera obehindrat på svenska och engelska Det är meriterande om du också har erfarenhet av: React/JavaScript GIS, BI eller trafiksystem SQL Server CI/CD-pipelines VB.NET (eftersom delar av den gamla miljön finns kvar ett tag till) Vi tror att du är initiativtagande och trivs i en miljö där du får ta ansvar och påverka. Eftersom du i den här rollen kommer att arbeta med både omskrivning och nyutveckling av ett komplext och samhällskritiskt system, ställs krav på att du har förmåga att driva arbetet framåt – både självständigt och tillsammans med ditt team. Du är nyfiken, delar gärna med dig av din kunskap och uppskattar ett öppet klimat där idéer välkomnas. Vi ser också gärna att du är innovationsdriven – att du inte bara löser problem, utan också vågar ifrågasätta gamla lösningar och komma med nya perspektiv. Hos Forsler & Stjerna får du se konkret resultat av det du bygger – när kollektivtrafiken fungerar bättre märks det i människors vardag. Därför ska du välja Forsler & Stjerna Hos oss får du: Vara med i ett långsiktigt och strategiskt projekt Påverka arkitektur, teknikval och arbetssätt Arbeta i en platt organisation med familjär stämning och korta beslutsvägar Vara en del av ett team med hög kompetens och blandad ålder – från 30 till 60+ Arbeta i en stabil bransch där kollektivtrafiken rullar även när konjunkturen svajar Vi erbjuder dessutom: Träningstimme varje vecka (vilket innebär 39 timmars arbetsvecka) 5 000 kr i friskvård Flexibilitet kring distansarbete Årliga konferenser, julbord och sommarfester Låter detta som en spännande utmaning? Kul, då ser vi fram emot din ansökan! Systerbolaget Decerno hanterar delar av rekryteringsprocessen. Skicka in din ansökan till rekrytering@decerno.se med ditt CV & gärna ett personligt brev. Urval sker löpande, så vänta inte med att skicka in din ansökan! Märk ansökan med Forsler & Stjerna Systemutvecklare .NET. Observera att återkoppling sker först efter sommaren när vi är tillbaka efter semesterperioden. Genom att skicka in din ansökan samtycker du till att vi behandlar dina personuppgifter för rekryteringsändamål i enlighet med gällande dataskyddslagstiftning. Dina uppgifter kommer att hanteras konfidentiellt och sparas endast så länge det är nödvändigt för rekryteringsprocessen.
Data/IT
Malmö

Telson söker nu nya drivna säljare

3 d

Medla Sverige AB

Vill du jobba med försäljning inom telefoni och IT? Gillar du att prata med människor och nå resultat? Då är detta jobbet för dig! Om jobbet Som säljare hos oss kontaktar du företag i hela Sverige och erbjuder mobilabonnemang, växeltjänster och andra smarta lösningar. Du jobbar via telefon, mejl och digitala möten – både med nya och befintliga kunder. Dina uppgifter: Ringa företag och berätta om våra tjänster Förstå kundens behov och föreslå rätt lösning Följa upp affärer och stänga dem Arbeta mot mål – med möjlighet till bra provision ✅ Vi söker dig som: Gillar försäljning och att prata med människor Är social, driven och kan ta ansvar själv Talar och skriver svenska flytande Har grundläggande datorvana ???? Tidigare säljerfarenhet är ett plus – men inte ett krav. Vi lär dig på plats! Vi erbjuder: provision utan tak Utbildning och daglig stöttning Möjlighet att växa inom företaget Trevliga kollegor och kontor i Trelleborg Möjlighet till att jobba hemifrån efter en tid Om tjänsten Heltid, måndag till fredag kl. 08:30–17:00 Start: Snarast eller enligt överenskommelse Plats: Malmö Ansökan Skicka ditt CV till: info@telson.se Vi gör intervjuer löpande – sök redan idag! Telson Sweden AB är ett växande företag inom telefoni och IT. Vi jobbar med företagskunder över hela Sverige och erbjuder smarta, prisvärda lösningar. Hos oss får du chansen att växa – både som person och i karriären.
Försäljning, inköp, marknadsföring
Malmö

Frilansare/Konsulter som Säljare & Account Manager

4 d

ARM Consulting AB

Om jobbet Säljande konsult/frilansare – Jobba hemifrån, oavsett var i världen du befinner dig! Älskar du försäljning och önskar att du kunde jobba på distans – från var som helst i världen? Då är det här jobbet för dig. Vi söker nu flera säljare till vårt växande team. Som frilansare eller konsulter. Snittlön: 40 000kr/månad Lönespann: 30 000 – 100 000 (provisionsbaserat + bonusar) Arbetstider: 09:00 - 16:00 Vad du får: -Kostnadsfri säljutbildning -Tävlingar med priser som presentkort och utlandsresor -Utvecklingsmöjligheter inom bolaget -Stöd från ett team av erfarna telefonförsäljare -Jobba hemifrån – oavsett var du befinner dig -Fantastiska kollegor Vi söker dig som: - Har erfarenhet av telefonförsäljning (Inget krav) -Är målinriktad och älskar att nå resultat -Trivs med att arbeta självständigt -Har hög social kompetens och bygger snabbt förtroende -Har dator, headset och bra internetuppkoppling Rekryteringsprocess: Vi håller en enkel och snabb rekryteringsprocess digitalt.Du får information och nästa steg via e-post. Håll därför utkik i inkorgen efter din ansökan. Vid frågor maila: info@atlasleads.se Jobbtyp: Heltid, Tillsvidare
Försäljning, inköp, marknadsföring
Malmö

1st line supporttekniker till kund i Malmö!

4 d

Poolia AB

Om tjänsten Vår kund växer och behöver nu förstärka med en duktig supportekniker! Som 1st line supporttekniker hos vår kund i Malmö arbetar du tätt tillsammans med 2nd line och andra funktioner i organisationen. Kunden är alltid i fokus och du ger dem alltid bästa möjliga service. Start är enligt överenskommelse. Välkommen med din ansökan redan idag, urval och intervjuer sker löpande. Observera att tjänsten utgår från Malmö, med viss möjlighet att jobba hemifrån ibland. Dina arbetsuppgifter i huvudsak Som 1st line supporttekniker kommer du att hantera ärenden från kunder både via samtal och e-post. Ni har generellt sett ett växlande tempo då er vardag styrs av kundunika händelser och allt du gör ska hålla hög kvalitet och servicenivå. Vi tror på att våra medarbetare gör ett bra arbete när de trivs, så det är viktigt för oss att hitta just dig som trivs i vår tempofyllda vardag. Det är viktigt att du är pålitlig, initiativrik och värdesätter goda kundrelationer. Då det är en första linjesupport med ett stort antal kunder med olika avtal och SLA nivåer och det viktigt att du är duktig på att felsöka hungrigt när det krävs. Det är även viktigt att följa satta eskalationsrutiner när de finns. Den administrativa delen är stor och dokumentation av ärenden är ett naturligt inslag i det dagliga arbetet. Det genuina intresset för IT underlättar ditt arbete varje dag. Arbetet kommer vara intensivt och utmanande, men du omges av härliga kollegor som har nära till skratt! Arbetstiderna är främst dagtid mellan 8-17 måndag till fredag. Du kommer även att jobba kvällpass en vecka (inklusive helgen) ca varannan månad vilket går på rotation i teamet och är baserat på hur många ni är. Vem är du? Vi vill helst att du har en eftergymnasial utbildning inom IT, gärna yrkeshögskola. Du kan även söka tjänsten om du har fått motsvarande IT kunskaper på egen hand eller om ditt driv att lära dig nya saker och din arbetsmoral är hög då det är två jätteviktiga saker för oss. Kanske har du läst IT på gymnasiet och sedan arbetat med liknande arbetsuppgifter, det värderas också högt. Ett krav är dock att du är talar och skriver både engelska och svenska flytande. Det är meriterande om du har arbetat och/eller har kännedom om Active Directory, Windows operativsystem, Linux, Basic Nätverk (TCP/IP, DNS, DHCP), Ärendehanteringssystem, felsökning, mobila enheter, skrivarhantering och Office365. För att trivas och tycka det är kul måste du ha ett inre driv att alltid vilja ge förstklassig service till dina kunder! Du och ditt team är ett lag och tillsammans ska ni se till att hjälpa era fina kunder med tempo och hög klass. Du är personen som alltid ställer upp för ditt lag och dina kunder. För att lyckas i rollen som 1st line supporttekniker måste du vara strukturerad, fokuserad och ha koll på läget Om verksamheten Du kommer att vara anställd av Poolia som konsult. Som konsult erbjuds du möjlighet att ta certifikat och premieras om du lyckas. Det finns även möjlighet att delta på aktiviteter hos både kund och Poolia. Vid din sida från Poolia har du din konsultchef, som gärna agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på ditt uppdrag. Du kommer också ha en teamleader och en teamchef vid din sida som stöttar dig i det dagliga. Det får inte heller glömmas att du är en del av ett team där ni hjälps åt för att gemensamt nå framgång! Vi vill att du ska må bra och trivas under tiden du är anställd på Poolia och kunden som du ska arbeta hos. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård. Friskvårdsbidrag är en given förmån!
Data/IT
Malmö

IT Support Student

6 d

Position Green AB

Position Green is a frontrunner in ESG software supporting organizations to accelerate their sustainability journey. Position Green’s offering combines a proprietary ESG Software with specialized sustainability advisory services and e-learning. In making sustainability measurable and actionable, Position Green simplifies the ESG reporting challenge and helps build robust strategies that reduce risk and create lasting value. Founded in 2015 in the Nordics, Position Green today has over 750 customers worldwide and more than 300 employees across Europe and the US. About the role As an IT Support Student at Position Green, you will play an important role in ensuring smooth day-to-day IT operations for our teams. You will be part of our Operational Excellence team, working closely with our Operational Systems Owner and other team members to provide first-line support, administer cloud services, and help us improve and maintain our IT infrastructure. This is a part-time student role (50%), but we are open to offering more hours initially to ensure a smooth onboarding — ideally starting already in August. The role is well suited for someone who wants to gain practical experience in a modern IT environment while studying. As an IT Support Student, you will mainly: Provide first-line helpdesk support, resolving day-to-day user issues related to systems, hardware, and software Administer and maintain cloud services, such as Microsoft 365 and Google Perform basic system administration tasks to ensure operational stability Troubleshoot system outages and hardware issues for laptops (Mac/Windows) and related equipment Monitor system health and respond to alerts in collaboration with the wider Operational Excellence team Support onboarding and offboarding processes together with Office Managers (hardware setup, access rights, software licenses) Help configure SSO, MFA, backups, and security patches under supervision Assist with automation scripting (Python, JavaScript) where possible Be prepared to work with all tasks that come up in a dynamic, growing company Are you the one we’re looking for? We believe that you are currently studying IT, Computer Science, or a related technical field and want to gain hands-on experience in a real-world environment. You enjoy solving problems for your colleagues, have a natural interest in technology and cloud systems, and are motivated to learn. To succeed in this role, you should: Be proactive, structured, and service-minded in your approach to daily tasks Have basic knowledge of cloud services like Microsoft 365 and common IT tools Have an interest in troubleshooting hardware and software issues Be comfortable working with Mac and Windows environments Have an interest in or basic experience with scripting (Python, JavaScript) Communicate well in English, both written and spoken Thrive in an environment where you support your colleagues and add value to the team As a person, you are curious, reliable, and enjoy working with people. You like to take initiative and make sure things run smoothly for everyone around you. What do we offer? At Position Green, you will work alongside knowledgeable and ambitious colleagues who are passionate about making a difference. This is a unique opportunity to develop your IT skills in a supportive, flexible, and fun environment — and to contribute to accelerating the sustainability transformation in the global business community. Location We believe you are based in the greater Stockholm or Malmö region and can be in the office regularly to support your team and the organization. The role offers flexible working hours to fit around your studies, with remote work possible when suitable. What’s next? If the above sounds like your next opportunity, we are excited to receive your application. Due to summer vacation we will begin reviewing applications in late July. The planned start date for this position is already in August. In this recruitment, great importance is placed on your personal drive and suitability.
Data/IT
Malmö

Copy of Senior Customer Success Manager @ Quiddly

7 d

Finqr AB

Senior Customer Success Manager @ Quiddly - part of the Blingdale Group Not only the first, but all impressions matter! We are looking for a senior Customer Success Manager with strong technical understanding and a passion for building long-lasting client relationships. You thrive in a high-trust environment, take initiative, and have the ability to get things done without waiting for permission. In this role, you will be responsible for cultivating and deepening relationships with our current clients. You understand that customer success is a team effort—and that every touchpoint contributes to the overall experience. All impressions matter. You will lead and manage our client portfolio, with the goal of building and maintaining exceptional relationships. You will own key client projects from planning through execution, ensuring they are delivered on time and within scope. To succeed, you combine high-level communication skills with the ability to balance and manage customer expectations. You’re analytical, structured, and able to switch between strategic thinking and hands-on execution—always with the client’s success in focus."   What you will be doing: Build and gain client trust to create strong and lasting relationships Organize and lead projects both internally and with our customers Responsible for the onboarding of new clients, setting expectations of deliverables, and liaising with cross-functional teams to ensure successful launch Establish robust project management processes, driving efficiency and leadership in every step of the projects Collaborate with the product team to ensure client feedback is incorporated into product and roadmaps (be the voice of the customer) Strive to steadily increase customer satisfaction, develop new ideas and push the boundaries of our customer’s mindset Demonstrate a broad comprehension of the client’s needs, market trends and industry challenges, to meet client goals Advise clients on best practice business solutions and strategically manage the relationship using a consultative approach to present Quiddly’s offerings Accountable for follow-up internally to ensure action on client feedback is taken and hold teams accountable on a cross-functional basis Educate and update our customers on new features and releases. Identify new or upsell/cross sell opportunities together with the team. Cross functional cooperation internally with the sales, product, tech and solution engineering team to solve business challenges, identify opportunities for growth, and collaborate to drive efficiency and effectiveness across the organization Work with marketing team to develop and maintain meeting decks, email templates, feedback tracking, and handbook/workbook processes    Who are you? To be successful in the role of Senior CSM you will need: Minimum 3+ years of developing, nurturing, and managing client relationships Previous experience as a Customer Success Manager within the IT field, looking to grow into a project management role, or experience as a consultant or project manager with a proven track record of delivering successful projects Experience managing large and complex projects, ensuring timely delivery and high-quality outcomes The ability to collaborate effectively with stakeholders at all levels, from case handlers and developers to C-level executives, ensuring clear and professional communication Experience working with relevant project management tools To speak and write fluently in both Swedish and English Bonus if you have: Previous experience within Finance or Fintech A university degree We also belive that you are structured, systematic, meticulous, and detailed. You are used to working in an independent role and take ownership of your work. You are driven by establishing new contacts, thrive in dialogue with our customers, and have a genuine curiosity to learn more about others.   We offer you: Allocation in our Options Program Opportunity to work remotely up to 40% Select your own equipment from preferred supplier 6 weeks prepaid vacation Occupational pension according to ITP plan Parental leave pay in connection with parental leave Insurance & annual health check Wellness allowance of 4,000 SEK / year Paid parking just outside our office Bicycle benefit for those who prefer to commute by bike Breakfast & Fika - Crackers and fika are always close at hand Join regular after works and happenings! Ping Pong til you drop in our internal table tennis league Team spirit - become part of a tight and successful team Saas & Fintech - two of the hottest industries on the market A development plan for you as an individual Great career opportunities within the Blingdale Group About Quiddly Quiddly, which is part of the Blingdale Group, is a software company that licenses and develops platforms for credit and invoice management. We are currently offering modules for invoicing, factoring and debt collection, payment solutions, and our integration engine Squidd. We own, develop and maintain all source code, while focusing on scalable, secure and flexible system architecture. Quiddly’s concept is simple, but the solutions are advanced. Our customers can pick and choose from our presets to lay the foundation for a new fintech product. Everything is state of the art modular technology that integrates with all types of systems.
Data/IT
Malmö

Säljare & Account Manager På Distans

7 d

ARM Consulting AB

Säljare – Jobba hemifrån, oavsett var i världen du befinner dig! Älskar du försäljning och önskar att du kunde jobba på distans – från var som helst i världen? Då är det här jobbet för dig. Vi söker nu flera säljare till vårt växande team. Snittlön: 40 000kr/månad Lönespann: 25 000 – 80 000 (provisionsbaserat + bonusar) Arbetstider: 09:00 - 16:00 Vad du får: -Kostnadsfri säljutbildning -Tävlingar med priser som presentkort och utlandsresor -Utvecklingsmöjligheter inom bolaget -Stöd från ett team av erfarna telefonförsäljare -Jobba hemifrån – oavsett var du befinner dig -Fantastiska kollegor Vi söker dig som: - Har erfarenhet av telefonförsäljning (Inget krav) -Är målinriktad och älskar att nå resultat -Trivs med att arbeta självständigt -Har hög social kompetens och bygger snabbt förtroende -Har dator, headset och bra internetuppkoppling Rekryteringsprocess: Vi håller en enkel och snabb rekryteringsprocess digitalt. Du får information och nästa steg via e-post. Håll därför utkik i inkorgen efter din ansökan. Vid frågor maila: info@atlasleads.se Jobbtyp: Heltid, Tillsvidare
Försäljning, inköp, marknadsföring
Malmö

SÄLJARE TELEMARKETING - GRUNDLÖN

7 d

Let's Get Social AB

Jobba som Säljare på Let´s Get Social – Vi söker dig! Är du en social, driven och ambitiös person som gillar att sälja och skapa nya möjligheter? Vill du ha ett jobb där du kan utvecklas, ha roligt och samtidigt tjäna bra pengar? Då är Let´s Get Social rätt plats för dig! Vi söker nu ungdomliga, energiska säljare till vårt callcenter i Malmö – eller varför inte jobba på distans om du föredrar det? Du behöver inte ha någon tidigare erfarenhet eller utbildning – vi står för all utbildning och coaching du behöver för att bli en toppsäljare! Vad gör vi? På Let´s Get Social säljer vi bland annat mobilabonnemang, media, annonsplatser och IT-lösningar. Vi har lång erfarenhet – sedan 2005 har vi hjälpt både företag och privatpersoner med deras behov. Vi är en ledande aktör inom vår bransch och vi söker nu dig som vill vara med på vår resa framåt. Vad erbjuder vi dig? Fast grundlön + provision – du får en trygg inkomst samtidigt som du kan tjäna bra pengar genom dina prestationer. Utbildning och coaching – vi lär dig allt du behöver kunna för att lyckas som säljare. Säljtävlingar och priser – du kan vinna allt från resa till roliga helgaktiviteter. Flexibelt arbete – välj mellan att jobba i våra moderna lokaler i Malmö eller på distans. Det enda du behöver för att jobba på distans är en dator och headset. Högt tempo och rolig arbetsmiljö – här har vi alltid kul på jobbet samtidigt som vi sätter höga mål. Vad söker vi? Du talar flytande svenska i både tal och skrift. Du har ett positivt mindset, gillar att utmana dig själv och trivs med att jobba mot mål. Du är nyfiken, vill lära dig och har ett intresse av försäljning. Du är ansvarsfull, pålitlig och redo att ge 100% för att nå framgång. Låter det här som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag! Vi söker säljare för omgående start. Kom och bli en del av vårt härliga team på Let´s Get Social – ett företag med framtiden i fokus och där din insats verkligen gör skillnad. Vi ser fram emot att höra från dig! Välkommen till Let´s Get Social – där säljare trivs och lyckas! Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
Försäljning, inköp, marknadsföring
Malmö

HubSpot Specialist

7 d

Position Green AB

Position Green is a frontrunner in ESG software supporting organizations to accelerate their sustainability journey. Position Green’s offering combines a proprietary ESG Software with specialized sustainability advisory services and e-learning. In making sustainability measurable and actionable, Position Green simplifies the ESG reporting challenge and helps build robust strategies that reduce risk and create lasting value. Founded in 2015 in the Nordics, Position Green today has over 750 customers worldwide and more than 300 employees across Europe and the US. About the role As a HubSpot Specialist, you will take full ownership of our HubSpot setup and continuously develop it to ensure our customer-facing teams have the best tools and processes to succeed, while also enabling management to adopt best practices in utilising the data and insights to drive informed decisions. You will also work closely with our CPQ/CLM system, DealHub, ensuring seamless integration and operational excellence across the commercial tech stack. Reporting to our Operational Excellence Director and working closely with our Operational Systems Owner, you will be part of an Operational Excellence team of nine people, full of knowledge, ambition, and fun. You will collaborate daily with our Sales, Customer Success, Marketing, Product and Advisory teams to maximize the impact of our tools and processes.  As a HubSpot Specialist, you will mainly: Own the end-to-end setup, configuration, and continuous improvement of our HubSpot CRM Develop and maintain custom-coded workflows using JavaScript and/or Python to automate and optimise processes Support and manage the integration between HubSpot and DealHub (CPQ/CLM) Design, build, and refine scalable processes within HubSpot to ensure accurate data, streamlined operations, and effective reporting Act as the internal HubSpot expert and main point of contact for troubleshooting, training, and user support Create clear documentation, manuals, and training sessions to ensure high user adoption and process compliance Collaborate closely with cross-functional teams to understand requirements and translate them into HubSpot solutions Analyse HubSpot data to deliver actionable insights based on marketing and sales KPIs, and proactively advise management on trends and best practices to optimise our Revenue Operating Model Be prepared to contribute broadly in an entrepreneurial, fast-growing environment, where you may support additional operational systems as needed Are you the one we’re looking for? To succeed in this role, you thrive on driving your own projects and enjoy improving systems and processes that make people’s work easier and more effective. You are proactive, detail-oriented, and bring a solid mix of technical understanding and analytical skills, ideally gained within a Revenue Operations (RevOps) team. You have experience working with HubSpot CRM and are comfortable translating data into actionable insights for management. You’re fluent in English, both written and spoken, and have an academic background in a relevant field such as Business Administration, Information Systems, Data Analytics, or Technology Management — or equivalent practical experience that demonstrates your ability to work at the intersection of systems, data, and business needs. We would like you to have experience in: Working hands-on with HubSpot CRM, including setup, customization, automation, and reporting Developing custom-coded workflows in HubSpot (JavaScript and/or Python) Managing or integrating CPQ/CLM tools, ideally DealHub Working in a RevOps environment, understanding the end-to-end customer journey and how systems support it System integrations and data flow management between platforms Improving data structure and data quality to ensure a solid foundation for accurate reporting, KPIs, and performance tracking Process design, documentation, and user training Troubleshooting and providing internal technical support for commercial teams Bonus if you have knowledge of: Basic web technologies like HTML, CSS, and JSON Other systems in our stack (Moment/Milient, StartDeliver, FreshDesk, SharePoint) Technical support management and technical problem-solving Project management within operational systems development As a person, you are curious, solution-oriented, and have a positive attitude and good sense of humor. You get things done, have a sharp eye for details, and thrive when supporting teams to achieve their best. You love to work collaboratively and build trust with colleagues across the organization. What do we offer? At Position Green you will work with some of the leading experts within their field, and you will have a great impact on accelerating the sustainability transformation in the global business community. This is your impact opportunity; Come work with us for a sustainable future.   Location We believe that you are based in the greater Stockholm or Malmö region and can be in the office at least 3 days a week, with the possibility to work remotely when it suits you and your schedule best. What’s next? If the above sounds interesting to you, we would love to receive your application. Due to summer vacation we will begin reviewing applications in late July. In this recruitment, great importance is placed on personal suitability. The planned start date for the position is as soon as possible.
Data/IT
Malmö

Automationsingenjör

7/3/2025

AFRY AB

Företagsbeskrivning AFRY erbjuder tjänster inom teknik, design, digitalisering och rådgivning. Vi är hängivna experter inom industri, energi- och infrastruktur, som skapar värde för kommande generationer. AFRY har en global räckvidd med djupa rötter i Norden. Tillsammans accelererar vi omställningen till ett mer hållbart samhälle.   Jobbeskrivning Service & support-verksamheten på AFRY i Malmö växer, och vi söker nu en automationsingenjör som är intresserad av att arbeta med service och support av styrsystem. Detta är en spännande och omväxlande roll som innebär många kundkontakter och ett nära samarbete med kollegor. Du kommer att bli en del av ett engagerat team med en stark kultur av samarbete och kunskapsdelning, både lokalt och med kollegor i andra regioner och teknikområden. Vi har en etablerad kundbas som inkluderar flera stora företag och myndigheter inom industrin. Tjänsten erbjuder goda utvecklingsmöjligheter, och du kommer att få regelbunden utbildning i våra kunders system för att säkerställa att du alltid har den senaste kompetensen. Som en del av vår supportgrupp kommer du att vara med och hantera dygnet runt-support året runt. Varje kollega har cirka tio supportveckor per år. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar felsökning av PLC-styrsystem, uppföljning av supportärenden, kundkontakt och att föreslå förbättringslösningar. Du kommer även att ansvara för planering och genomförande av systemunderhåll samt årliga systemgenomgångar. Vårt team består av personer med olika bakgrund och erfarenheter, och vi arbetar nära varandra för att lösa kundernas utmaningar. Vi värdesätter samarbete och stöttar varandra för att hitta de bästa lösningarna. Kvalifikationer Som person är du initiativrik, öppen och ansvarstagande. Du har ett naturligt helhetsperspektiv, trivs med att arbeta tillsammans och bygger förtroendefulla relationer både internt och externt. Vi värdesätter ett gott affärsmässigt förhållningssätt och ett lyhört bemötande, där kundens och verksamhetens behov står i fokus. Utöver dessa personliga kompetenser söker vi dig som har: Några års erfarenhet av programmering inom PLC inom industrin. Körkort (B) då resor är en del av arbetet. Mycket goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. Det är meriterande om du har kunskap inom styrsystem som ABB 800xA, ABB Freelance, Siemens SIMATIC, Siemens SICAM, Mitsubishi, Zenon SCADA samt tidigare erfarenhet som industrielektriker eller servicetekniker. Uppdragen för denna tjänst kommer huvudsakligen vara i säkerhetsklassade roller och omfattas av försvarssekretess. Svenskt medborgarskap samt en godkänd säkerhetsprövning är därför ett krav för anställning. Ytterligare information Vi samarbetar mycket med kolleger så den naturliga utgångspunkten är på kontoret i Malmö, samtidigt finns flexibilitet att arbeta på distans vid behov. Kortare resor och arbete hos våra kunder med felavhjälpning och mindre projekt är också en del av tjänsten. Teamet består i dagsläget av två kollegor som arbetar tätt tillsammans, samtidigt som vi är en del av ett större marknadsområde där vi samarbetar med flera sektioner runt om i landet. Totalt är vi cirka 38 trevliga kollegor i Malmö. På AFRY har vi en stark kultur präglad av kunskapsdelning och kompetensutveckling genom interna och externa utbildningar samt individuella utvecklingsplaner. Vi erbjuder friskvårdsbidrag, företagshälsovård, bonus vid rekryteringstips, trygg anställning med kollektivavtal och flexibla arbetstider. Du får arbeta med stora aktörer och ta del av vårt interna nätverk, som erbjuder professionell utveckling och sociala aktiviteter genom Club AFRY. Läs mer här: https://afry.com/sv/bli-en-del-av-afry/lar-kanna-oss. Varmt välkommen med din ansökan, sista ansökningsdag är 2025-08-22. Observera att denna annons är publicerad under sommar- och semestertider, vilket innebär att hanteringen av ansökningar kan dröja något. Vi räknar med att påbörja urvalsarbetet under vecka 35. Tack för ditt tålamod – och tills dess önskar vi dig en riktigt Glad sommar! Har du frågor om tjänsten? Välkommen att kontakta Anders, som gärna besvarar dina funderingar. För frågor kring rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att höra av dig till Klara. Anders Jakobsson Rekryterande chef anders.g.jakobsson@afry.com Julia Lindén Rekryterare julia.linden@afry.com På AFRY driver vi förändring i allt vi gör. Vi anser att förändring sker när modiga idéer möts, när vi samarbetar, skapar innovation och omfamnar kreativa lösningar, det är så vi skapar framtiden. Vi söker konstant kvalificerade kandidater som vill ansluta sig till våra inkluderande  team runt om i världen. Bli en del av oss och påskynda den gröna omställningen
Yrken med teknisk inriktning
Malmö