Jobbannonser som erbjuder distans i Uppsala

Letar du efter jobb på distans med säte i Uppsala? Då har du kommit rätt. Här kan du se alla jobbannonser i Uppsala som erbjuder distansarbete.

Visar 1 - 10 av 10 annonser

IT-Projektledare - hjälp oss utveckla framtidens digitala tjänster

3 d

Trafikverket

Nu tar Trafikverket nästa steg i sitt samhällsuppdrag - att leverera säkra statliga IT-tjänster tillsammans med andra myndigheter. Hos oss får du vara med från början och forma framtidens lösningar. Varmt välkommen med din ansökan! IT-Projektledare - hjälp oss utveckla framtidens digitala tjänster Arbetsuppgifter Hos oss på avdelningen Externa leveranser och samverkan får du vara med från början. Vår avdelning är ny och vi bygger just nu upp den verksamhet som ska leverera säkra statliga IT-tjänster tillsammans med andra myndigheter. Här får du chansen att påverka hur vi arbetar och utvecklas - och samtidigt växa i din roll som projektledare. Du leder projekt som utvecklar, förbättrar och levererar IT-tjänster för Trafikverkets uppdrag. Arbetet är varierat - från tekniska utvecklingsinitiativ till samverkans- och verksamhetsutvecklingsprojekt. Du arbetar nära både kunder och kollegor och tillämpar de metoder som bäst stödjer uppdraget, vare sig det är agilt, traditionellt eller en kombination. Exempel på arbetsuppgifter: Leda projekt och leveranser av IT-tjänster till andra myndigheter Delta i arbetet med att bygga upp en ny enhet och bidra till gemensamma arbetssätt Utveckla projektmetoder och processer som stödjer effektiv leverans Initiera förbättringar som ökar automatisering och smidigare samarbete Övrig information Placeringsort: Borlänge, Gävle, Solna eller Uppsala Vill du ha en flexibel vardag med möjlighet att arbeta hemifrån? I den här rollen kan du jobba på distans upp till två dagar i veckan. #LI-Hybrid Kvalifikationer Du motiveras av att skapa engagemang och tillit i en miljö där mycket är nytt. Med ett kommunikativt och inkluderande ledarskap inspirerar du andra att bidra och växa. Du är driven, har förmåga att skapa struktur och mod att pröva nya vägar. Du samarbetar och knyter kontakter både inom och utanför organisationen och ser värdet i att anpassa ditt ledarskap till olika människor och situationer. Vi söker dig som har: högskoleutbildning om minst 180 hp (120 p) inom IT, telekom, säkerhet eller annan relevant utbildning i kombination med erfarenhet som vi bedömer likvärdig god erfarenhet av IT-projektledning enligt XLPM eller motsvarande metod erfarenhet av att leda agilt arbete god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska Det är meriterande om du har: erfarenhet av att arbeta med leverans av IT-tjänster erfarenhet av att leda IT-utveckling i större organisationer arbetat med upphandlingar och avrop inom offentlig verksamhet Ansökan De frågor som du får besvara när du skickar in din ansökan kommer att ligga till grund för det första urvalet vi gör. Om det inte står något annat i annonsen vill vi att du bifogar ditt CV. Vi har slutat begära in personligt brev eftersom vi inte har med det som del av urvalsunderlaget. Om du har skyddade personuppgifter ska du kontakta ansvarig chef för rekryteringen så att din ansökan blir hanterad enligt särskilda rutiner. Du hittar namn och kontaktuppgifter till chefen i annonsen. Om du går vidare i rekryteringsprocessen kommer du att få göra webbaserade tester som skickas ut digitalt, preliminärt under vecka 48. För de kandidater som därefter går vidare till intervju sker dessa via Skype och är planerade att äga rum under vecka 50. Vi håller dig informerad löpande via din angivna e-post. Vi använder främst mejl (från mejladress: noreply@heroma.se) för att göra utskick och kallelser. Kolla gärna din inkorg och även skräppost regelbundet under denna tid för att vara säker på att du får all information från oss. Inom vår IT-organisation är du med och utvecklar Sverige med hjälp av moderna och innovativa lösningar. Vi är mitt i en spännande förändring där vi försöker ta vara på digitaliseringens möjligheter till fullo. Digitaliseringen ställer allt större krav och vi vill därför anpassa oss vad gäller kompetens, arbetssätt och organisation i takt med utvecklingen. Vi har ett helhetsansvar för IT och telekom, en verksamhet som pågår dygnet runt, året om - precis som Sveriges transportsystem. På Trafikverket jobbar vi med att göra Sverige närmare. Vi tror på att en förening av olika erfarenheter, bakgrunder och perspektiv är den bästa grunden för att bygga en arbetsplats fri från diskriminering och en miljö där alla trivs och gör sitt bästa. Vi tror på mångfald där den gemensamma nämnaren är pålitlighet, engagemang och mod. För det är så vi bäst representerar vårt samhälle.
Data/IT
Uppsala

Dansktalande Teknisk Support till GlobalConnect

7 d

The Place AB

GlobalConnect söker nu en engagerad medarbetare till sin tekniska supportavdelning. Här arbetar du i ett sammansvetsat team med 11 kollegor, där fokus ligger på att tillsammans lösa tekniska problem och säkerställa hög driftsäkerhet för företagets kunder. Kontoret är centralt beläget vid Uppsala Centralstation, med möjlighet att arbeta hemifrån upp till två dagar i veckan. Önskar startdatum är så snart som möjligt, med hänsyn till eventuell uppsägningstid. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer bland annat att vara att: Ta emot och hantera tekniska ärenden via telefon, mejl och deras ärendehanteringssystem Felsöka nätverksrelaterade problem kopplade till fiberanslutningar, lokala nätverk (LAN) och trådlösa nätverk (wifi) Samverka med tekniker och andra team för att lösa komplexa ärenden Dokumentera ärenden i ärendehanteringssystem och säkerställa att informationen är korrekt och uppdaterad Bidra till att förbättra interna rutiner och processer inom support Kvalifikationer I rollen ser vi gärna att du har följande: Flytande kunskaper i danska och engelska, i både i tal och skrift Ett starkt intresse eller tidigare erfarenhet inom telekom- och IT-infrastruktur Mycket god systemvana och förmåga att snabbt sätta dig in i nya verktyg och plattformar Meriterande: Tidigare erfarenhet av arbete i teknisk support, helpdesk eller liknande roll Vem är du? Du är en person som gillar att lösa problem, är tekniskt nyfiken och har en god analytisk förmåga. Du är strukturerad, lösningsorienterad och trivs i en roll där du samarbetar med tekniker och kollegor i teamet. Du är också prestigelös, hjälpsam och tar gärna initiativ när det behövs. Proaktivitet och ansvarstagande i projekt är något du även värdesätter och gärna driver framåt. Mer om anställningen Start: Så snart som möjligt, med hänsyn till eventuell uppsägningstid Anställningsform: Du anställs initialt som konsult via The Place, med möjlighet till förlängning eller anställning hos kundföretaget Arbetstid: Heltid, måndag–fredag kl. 08:00–17:00 Placering: Huvudkontoret ligger vid Uppsala Centralstation och det finns möjlighet att arbeta hemifrån 2 dagar i veckan. Låter det som du? Vi ser fram emot att ta emot din ansökan! Urvalet hanteras löpande, och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Om GlobalConnect GlobalConnect är en av de ledande leverantörerna av digital infrastruktur och nätverkstjänster i Norden. Vi erbjuder helhetslösningar och internettjänster – från fibern i marken till molnet i himlen och allt däremellan. Uppkoppling är en viktig komponent i nästan alla aspekter av våra liv, från sjukvård och transport till utbildning och underhållning. Mer än 50 % av all datatrafik som går in och ut ur Norden går via vårt fibernät. Det är ett stort ansvar och ett bevis på den viktiga roll GlobalConnect spelar för dagens och morgondagens samhälle. Se mer info här: https://globalconnect.se/ The Place – Sveriges enda Worklife Partner Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.
Administration, ekonomi, juridik
Uppsala

Kravledare

7 d

Läkemedelsverket

Är du redo för ett livsviktigt jobb? På Läkemedelsverket arbetar vi varje dag för den svenska folk- och djurhälsan.Nu söker vi en kravledare inom IT som vill vara med och forma framtidens digitala lösningar inom läkemedelsområdet – lösningar som gör verklig skillnad för både människor och samhälle. Vår verksamhet Läkemedelsverkets IT-enhet består av cirka 115 engagerade medarbetare med olika bakgrund och kompetenser. Tillsammans tar vi ett helhetsgrepp om myndighetens digitaliseringsbehov och arbetar nära användarna för att utveckla verksamheten. Vi deltar i hela livscykeln från idé, krav, arkitektur, design, utveckling och test till driftsättning, förvaltning, incidenthantering och användarstöd. Vårt mål är att leverera tillgängliga, stabila och säkra IT-stöd som gör verklig nytta. Vi utvecklar kontinuerligt våra arbetssätt, tekniker och verktyg för att möta framtidens behov. IT-enheten sitter i ljusa och öppna lokaler på Uppsala Science Park – med närhet till naturen och gångavstånd till centrum. Dina arbetsuppgifter Du kommer att bli en del av ett prestigelöst team där vi hjälps åt, lär av varandra och firar våra framsteg tillsammans. För närvarande arbetar teamet med både förvaltning och nyutveckling av i huvudsak två IT-stöd. Dels ett system för hantering och analys av biverkningsrapporter, dels ett ärende- och journalsystem för Giftinformationscentralen med tillhörande stödapplikationer. Som kravledare har du en viktig roll i teamet, du bidrar till att teamet fungerar som en enhet – både i arbetssätt, samarbete och leverans. Du driver kravarbetet från behovsinsamling till tydliga, prioriterade krav, i nära dialog med verksamheten och teamet. Du äger och faciliterar teamets backlog – ser till att rätt saker görs i rätt ordning, med fokus på verksamhetsnytta. I din roll bidrar du i det agila arbetssättet i teamet genom att leda planering, refinement och andra aktiviteter. Du arbetar tätt tillsammans med utvecklare, UX-designer, testare, projektledare, arkitekter och andra nyckelpersoner för att leverera smarta lösningar. Din bakgrund Vi söker dig som har: • Eftergymnasial utbildning inom IT, Systemvetenskap eller annan erfarenhet som arbetsgivaren bedömer relevant • Flera års erfarenhet av kravarbete inom digitalisering • Vana att facilitera möten och workshops, gärna i roller som Kravledare, Kravanalytiker, Scrum master eller Produktägare • Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Det är meriterande om du har erfarenhet av: • Mjukvaruutveckling och arkitekturkrav inom eller för myndighet, life-science, bioteknik och- eller medicinteknik • Agil utveckling i små och medelstora team, med fokus på samarbete och kontinuerlig förbättring • Användarcentrerad utveckling och UX-metodik för att säkerställa att lösningar möter faktiska användarbehov • Verktyg som Azure DevOps (eller motsvarande) för att hantera backlog och krav • Att leda och utveckla team samt att samordna och koordinera arbetsgrupper och intresseforum inom teknik eller verksamhetsutveckling. • Arbete enligt kvalitetsledningssystem och regulatoriska processer såsom GAMP5, ISO 9001 eller liknande • Certifiering i kravhantering, exempelvis IREB CPRE eller motsvarande Dina personliga egenskaper Du trivs i en miljö där samarbete står i centrum och där du får bidra till teamets gemensamma framgång. Du har lätt för att skapa nära dialoger med både verksamheten och utvecklingsteamet, och du tar initiativ, ser helheter och driver arbetet framåt – alltid med teamets bästa i fokus. Som person är du en naturlig samordnare som bygger förtroende, skapar goda relationer och får med dig andra på resan. Du har förmågan att snabbt sätta dig in i komplexa verksamhetsfrågor och tekniska sammanhang, och du navigerar skickligt mellan olika perspektiv och behov. Du trivs i ett sammanhang där du får kombinera struktur med nytänkande – och uppskattar att få vara med och forma både arbetssätt och leveranser.  Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper Bra att veta Sista ansökningsdag: 2025-11-19 Anställningsform: Tillsvidare Tillträde: Enligt överenskommelse Enhet:IT-enheten Diarienummer: 2.4.1-2025-091094 Vi tillämpar 6 månaders provanställning. Vi värdesätter mångfald och välkomnar sökande med olika bakgrund. På Läkemedelsverket får du goda förutsättningar för balans i livet. Vi erbjuder dig bland annat flextid, förmånliga semestervillkor, friskvårdsbidrag samt friskvård på arbetstid. I den mån arbetsuppgifterna tillåter finns det möjlighet att delvis arbeta på distans efter överenskommelse med chef. Läs mer om de förmåner du får hos oss här: https://www.lakemedelsverket.se/sv/om-lakemedelsverket/jobba-pa-lakemedelsverket/formaner-hos-oss  Läkemedelsverket är beredskapsmyndighet, vilket innebär att vi genomför vissa bakgrundskontroller i samband med rekryteringar. Du kommer vid en eventuell intervju att behöva styrka din identitet samt uppvisa examensbevis och relevanta intyg. All tillsvidareanställd personal vid Läkemedelsverket är krigsplacerad inom myndigheten. Kontakt Du är välkommen att kontakta gruppchef Pia Fenelius. Du kan även kontakta de fackliga företrädarna Krister Halldin, Saco och Pia Wictor, ST. Vi finns alla på telefon 018-17 46 00 eller nås genom e-post fornamn.efternamn@lakemedelsverket.se. Mer om Läkemedelsverket Du tänker kanske inte så ofta på Läkemedelsverket, men vi kan lova att du möter oss i din vardag. Resultatet av det vi gör märks på apotek, sjukhus, hos veterinären och i ditt badrumsskåp. Vi ser nämligen till att du och alla andra i Sverige får tillgång till säkra och effektiva läkemedel och medicintekniska produkter, allt från plåster och graviditetstester till rollatorer och appar. Det gör vi genom att godkänna och ge tillstånd, övervaka och kontrollera och genom att informera och ge råd. Vi som arbetar på Läkemedelsverket är stolta över vårt viktiga samhällsuppdrag: att bidra till den svenska folk- och djurhälsan. Läs mer om vårt uppdrag och vad det innebär att arbeta på Läkemedelsverket här: https://www.lakemedelsverket.se/sv/om-lakemedelsverket/jobba-pa-lakemedelsverket Välkommen med din ansökan! Denna rekrytering sker helt genom Läkemedelsverkets försorg. Vi undanber oss därför telefonsamtal från rekryteringsföretag och annonsförsäljare.
Data/IT
Uppsala

IT-samordnare

10/29/2025

Polismyndigheten

Är du redo för en större uppgift? Polismyndigheten är Sveriges största myndighet med ca 40 000 medarbetare över hela landet. Hos oss får du möjlighet att bidra till Polisens uppdrag – att öka tryggheten och minska brottsligheten i samhället. IT-avdelningens främsta uppgift är att tillhandahålla IT-tjänster till hela Polismyndigheten. IT-avdelningen är en viktig del av det brottsförebyggande och brottsbekämpande arbetet och IT är ett av de viktigaste verktygen för att effektivisera polisen och öka kvaliteten i polisarbetet. IT-avdelningen utvecklar och moderniserar polisens IT och myndigheten satsar mycket på att stärka avdelningen med ny specialistkompetens och den senaste teknologin till nytta för medborgarna och medarbetarna i den polisiära verksamheten. Leverans och support levererar, underhåller, koordinerar och samordnar den teknik som myndighetens anställda använder i sitt arbete. Leverans och support levererar och tillhandahåller support avseende all teknik som används av kärnverksamheten såsom system för radiokommunikation inklusive handterminaler och fordonsstationer. För denna tjänst är kontoret beläget i Uppsala, och det finns möjlighet att arbeta hemifrån upp till två dagar i veckan. Som statligt anställd på Polismyndigheten erbjuds du konkurrenskraftiga förmåner kring pension, föräldralön, friskvård m.m. Arbetsbeskrivning: I rollen som IT-samordnare kommer du att ansvara för planering och samordning av våra leveranser. Våra uppdrag är av varierande storlek och kan innebära IT-samordning i ett nytt polishus, i förändringar av befintliga lokaler eller vid införande av nya system och verktyg för att utveckla och förbättra det polisiära arbetet både strategiskt och ute i fält. I rollen som IT-samordnare är du navet i vår verksamhet mot våra olika kontaktpunkter, dvs övriga IT-avdelningen, produktägare, entreprenörer, verksamheten, andra myndigheter samt externa leverantörer. Du ser till att förutsättningar finns för våra tekniker att kunna genomföra leveranserna till verksamheten. Resor förekommer i arbetet där arbetsområdet i huvudsak är i Region Mitt. Kvalifikationer: Detta är en möjlighet för dig som har: Relevant gymnasial eller eftergymnasial IT-teknisk utbildning, alternativt motsvarande förvärvad erfarenhet som Polismyndigheten bedömer som likvärdig Flera års relevant dokumenterad erfarenhet av arbete som innefattat uppdrag av samordnande/planerande karaktär inom IT-tekniska projekt som arbetsgivaren bedömer relevantErfarenhet av implementering av fastighetsnät/säkerhetssystem och arbete med IT-teknisk infrastruktur Erfarenhet av dokumentering och framtagning av rutiner/processer Mycket god förmåga att uttrycka dig väl på svenska, både i tal och skrift B-körkort God datorvana Anställningen kräver svenskt medborgarskap. Meriterande Erfarenhet av arbete med säkerhetssystem, larm- och passersystem Erfarenhet av agilt arbete i Jira, Confluence eller motsvarande Erfarenhet av byggprojekt i roll som arbetsgivaren bedömer relevant Personliga egenskaper: Vi söker dig som är ansvarstagande och själv strukturerar upp ditt arbete och driver dina processer vidare. Som person är du noggrann, nyfiken och engagerad samt är lösningsfokuserad och har lätt för att anpassa dig till ändrade omständigheter. Eftersom du i rollen har många kontaktytor behöver du ha god kommunikation- och samarbetsförmåga. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Kontaktpersoner Har du frågor om uppdraget är du välkommen att ta kontakt via, tfn: 010-568 2301 Har du frågor om rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta ansvarig HR-konsult: Maria Moberg, maria.moberg1@polisen.se Fackliga företrädare Polisförbundet, Sofia Ask, tfn: 010-563 87 10 Saco-S, nås via mejl saco-s.avdelningarna@polisen.se SEKO Polisen, Karna Tillheden, tfn: 010-561 66 27 ST, Linnea Hjelm, tfn: 010-56 754 95 Övrig information Ansök genom att bifoga ditt CV (vi vill inte ha något personligt brev) och besvara urvalsfrågorna via vår hemsida i ditt ansökningsmejl. Frågorna utgår från kravprofilen för den här rekryteringen och dina svar ligger till grund för det urval som sker i processen. Det är därför viktigt att du svarar tydligt och utförligt på frågorna och inte hänvisar till andra handlingar t.ex. CV. Att besvara frågorna via annonsen på vår hemsida är en förutsättning för att din ansökan ska anses komplett. Vänligen notera att krav och eventuella meriter ska vara uppfyllda vid ansökningstillfället. De uppgifter du lämnar i samband med din ansökan kan användas för att kontakta dig, få information och kallelser samt eventuella anställningshandlingar. Välkommen med din ansökan i form av CV och svar på urvalsfrågor via annonsen på vår hemsida senast den 7/11 2025. Märk din ansökan med referensnummer A675.000/2025 i mailets ärendemening. Har du skyddade personuppgifter, referenser eller liknande information som du själv bedömer som skyddsvärd rekommenderar vi att du kontaktar ansvarig HR-konsult innan du går vidare med din ansökan. En anställning hos Polismyndigheten kan komma att inledas med en provanställning om sex månader. Vi ställer höga krav på våra medarbetares säkerhets- och sekretessmedvetenhet. Säkerhetsprövning med registerkontroll enligt säkerhetsskyddslagen (2018:585) genomförs innan beslut om anställning fattas. Med anställning följer en skyldighet att krigsplaceras. Läs mer om krigsplacering och säkerhetsprövning under https://polisen.se/krigsplacering och https://polisen.se/sakerhetsprovning Polismyndigheten kommer att behandla dina personuppgifter i enlighet med reglerna i EU:s dataskyddsförordning (2016/679) och annan tillämplig dataskyddsreglering. Läs mer om vår hantering av personuppgifter på https://polisen.se/personuppgifter/rekrytering Din ansökan är en allmän handling enligt offentlighetsprincipen. Polismyndigheten Polismyndigheten erbjuder dig en arbetsplats som stimulerar till mångfald, kreativitet och personlig utveckling. Läs gärna om våra förmåner som anställd hos polisen på https://polisen.se/erbjudande Vi bedriver vår verksamhet enligt vår värdegrund: engagemang, effektivitet och tillgänglighet. Som medarbetare inom polisen agerar du för likabehandling. Det är en förutsättning för rättssäkerhet, rättstrygghet och för polisens legitimitet i samhället. Som företrädare för polisen respekterar du allas lika värde och skapar förtroende för polisen. Läs gärna mer om polisen och vår verksamhet på www.polisen.se
Data/IT
Uppsala

Open application R&D

10/27/2025

Vidhance AB

Vidhance develops industry-leading video enhancement software for the mobile industry. Working with top smartphone manufacturers, we improve video quality for almost a billion users globally through AI and advanced algorithms that let users focus on filming, not technology. We're also expanding into professional markets including telemedicine and remote assistance, where video quality and situational understanding is mission-critical. To remain competitive in this industry, we need to be at the forefront of technology and innovate constantly. To do that, we need the best and brightest minds. We are always interested in new talent, especially those with technical expertise in one or more of the following areas: Software development, -particularly: C++ and embedded systems, -Smartphone app development, -Camera applications. Machine learning and computer vision. Algorithms (SLAM, control theory, signal processing) Alongside technical competences, soft skills are also of high importance to us. We value a proactive, positive attitude, and a solution-oriented mindset – people who thrive in a flexible and agile environment where they get to make a difference, and who are eager to learn, grow, and help the team succeed. What we offer: A technically skilled and engaged team where your contributions make a real difference. Flexible working hours and the possibility of remote work. Benefits include company phone, generous wellness allowance, free access to snacks, comprehensive insurance, and more. Opportunities for international travel to meet clients and partners. A workplace known for its friendly and inclusive culture. If you believe you can make a meaningful impact at Vidhance, apply and describ what you can contribute and why you would be a great fit for our team.
Data/IT
Uppsala

Sjuksköterska eller undersköterska – gör skillnad som avtalskoordinator!

10/27/2025

REGION UPPSALA

Varuförsörjningen Region Uppsalas ledningskontor är en del av Region Uppsala, en av Uppsala läns största arbetsgivare. Ledningskontoret leds av regiondirektören och består av cirka ett tusen medarbetare. Med en styrande, stödjande och samordnande roll har ledningskontoret i uppdrag att stödja den politiska ledningen och förvaltningarna så att den politiska inriktningen får genomslag i regionens olika verksamheter. På så vis kan Region Uppsala axla sin roll, både regionalt och nationellt. Vill du utvecklas och bidra till Region Uppsalas utveckling - välkommen att arbeta med oss! Sjuksköterska eller undersköterska – gör skillnad som avtalskoordinator! Du som har annan relevant kunskap och erfarenhet inom hälso- och sjukvård är också välkommen att ansöka. Vi söker en avtalskoordinator till team varuförsörjningen med ansvar för att ge support, förvalta avtal och e-handel. Tjänsten är en spännande möjlighet för dig med bakgrund inom hälso- och sjukvården att ta steget in i en ny roll där din erfarenhet gör skillnad. Vår verksamhet Vår verksamhet Varuförsörjningen är ett samarbete mellan regionerna Dalarna, Västmanland, Sörmland, Uppsala och Örebro. Varje år genomför vi upphandlingar till ett värde om ca 2 miljarder kronor och i vårt sortiment finns 100 000 artiklar. Region Uppsala är värd för samarbetet och Varuförsörjningens medarbetare är del av samma avdelning som regionens upphandlare och inköpare. Vi arbetar aktivt för att utvecklas, lära nytt, att vårt arbete ska kännas meningsfullt och att det ska vara roligt att gå till jobbet. Ditt uppdrag Din prioritet är att se till att det upphandlade sortimentet är uppdaterat och tillgängligt. Det kräver att du har nära kontakt med både leverantörer och upphandlare. Du fungerar som ett stöd för vårdverksamheterna och för din avdelning. I ditt arbete ingår avtalsvård och masterdatahantering. Med avtalvård menas att du till exempel ser till att förändringar av pris och utbyten av artiklar dokumenteras på ett strukturerat sätt. Med masterdatahentering menas att du säkerställer att artikelinformationen i din databas överrensstämmer med informationen i logistikpartnerns databas. Du vägleder vården i det upphandlade sortimentet och stöttar dem i utmaningar som uppstår. Det kan till exempel handla om när en viss artikel inte finns tillgänglig och vården tillfälligt behöver hänvisas till godtagbara alternativ. Dina kvalifikationer • Relevant erfarenhet inom vård eller i vårdrelaterad inköpsverksamhet • Goda kunskaper i Officepaketet. • Mycket god förmåga att kommunicera i tal och skrift på svenska samt goda kunskaper i engelska. • Förmåga att arbeta självständigt såväl som i team. Meriterande • Utbildning som sjuksköterska eller undersköterska • Erfarenhet av inköp, upphandling eller försäljning eller inköp inom hälso- och sjukvårdsrelaterade förbrukningsmaterial, produkter och/eller utrustning. • Flerårig arbetserfarenhet inom slutenvården Din kompetens Du kan prioritera och hantera flera olika typer av uppgifter, och anpassar dig efter situationen. I kontakten med beställare, upphandlare och leverantörskollektiv är du lyhörd och hjälpsam, men vet även hur man sätter gränser på ett tydligt och vänligt sätt. Som person är du trygg, stabil och tar inte dig själv på allt för stort allvar. Vi erbjuder Vi erbjuder en tillsvidareanställning på heltid med flextidsavtal. Flexibla arbetstider och möjlighet att arbeta på distans någon dag i veckan. Friskvårdsbidrag, tjänstepension, extra semesterdagar till dig över 40 år och förmåner i samband med föräldraledighet. Kompetensutveckling genom interna och externa utbildningar. Hos oss får du förmåner som gör skillnad, läs om förmånerna här (https://regionuppsala.se/jobba-hos-oss/bli-var-nya-kollega/formaner/). Vill du veta mer? Kontakta Casper Tham gruppchef, 018-617 10 53 Fackliga representanter: Vision - Christianne Simson, 018-611 32 51 SACO - Örjan Olsmats, 018-611 00 00 (vxl) Övriga fackförbund nås via Region Uppsalas växel 018-611 00 00. Vill du jobba med oss? Välkommen med din ansökan via länken nedan. Region Uppsala värdesätter de kvaliteter som jämn könsfördelning och mångfald tillför verksamheten och ser gärna sökande av alla kön och med olika födelsebakgrund, funktionalitet och livserfarenhet. Region Uppsala krigsplacerar all tillsvidareanställd personal utifrån totalförsvarets behov. Detta innebär för den enskilda medarbetaren inga förpliktelser i fredstid utan är enkom en planeringsåtgärd. Inför beslut om anställning, sker kontroll av misstanke- och belastningsregister avseende samtliga arbetssökanden som i den sökta anställningen kan komma att arbeta inom psykiatrisk sjukvård, habilitering, vård av barn och ungdom eller tvångsvård av missbrukare. Denna rekrytering sker helt genom Region Uppsalas försorg och vi undanber oss telefonsamtal från rekryteringsföretag och annonsförsäljare.
Försäljning, inköp, marknadsföring
Uppsala

Operations Engineer VMware, Windows

10/27/2025

Vattenfall AB

Företagsbeskrivning Vattenfall är en av Europas största producenter och återförsäljare av el och värme. Våra huvudmarknader är Sverige, Tyskland, Nederländerna, Danmark och Storbritannien. Inom Vattenfallkoncernen finns cirka 21 000 anställda. Vi har elektrifierat industrier, levererat energi till bostäder och förvandlat tillvaron genom innovation i över hundra års tid. Om rollen Vi på Vattenfall IT söker nu två Operations Engineers inom VMware och Windows som vill arbeta med utveckling och leverans av IT-tjänster, där säker och stabil drift står högt på agendan. För dig som kandidat är det här en chans att ta plats i en organisation som genomgår en spännande förvandling med ny teknik och utökade samarbetsytor, där vi värdesätter trivsel på arbetsplatsen tillsammans med en öppen och ärlig atmosfär. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer bestå av daglig drift, övervakning och larmhantering av infrastrukturplattformar samt att driva utveckling i inom ditt område. Som Operation Engineer kommer du att ha ett omväxlande arbete med breda ansvarsområden i en leverans som ombesörjer allt från Windows server, 3rd line support och systemuppdateringar. Vi samarbetar med flertalet hårdvarutillverkare i våra miljöer vilket ger en dynamisk utveckling tillsammans med våra leverantörer. En annan del i ditt jobb är att kontinuerligt jobba med livscykelhantering. Du kommer också ges möjlighet att delta i olika spännande projekt lokalt och internationellt vilket ger stora möjligheter till utveckling. Som Operations Engineer kommer du att vara en del av ett team men vi ser även att du har förmågan att arbeta självständigt mot externa leverantörer såväl som kollegor runt om i Sverige och Europa. För dig som individ finns det stora möjligheter till personlig utveckling och påverkan i den dagliga leveransen. Dina dagliga arbetsuppgifter: Windows Serverdrift Effektivisera och automatisera arbetssätt och system Övervakning och larmhantering av infrastrukturplattformar Patchning och systemuppdateringar 3rd line felsökning för ärenden inom infrastruktur Arbeta i projekt för nya tekniska lösningar Livscykel-hantering och planering av IT infrastruktur Kravspecifikation Vi ser gärna att du är framåtriktad och lösningsorienterad. Vi ser gärna också att du som söker är förtroendeskapande, både inom den egna gruppen och mot övrig verksamhet. Du trivs i förändring och har en naturlig strävan mot ständiga förbättringar. Du har god samarbetsförmåga och ett ödmjukt förhållningssätt till människor omkring dig. Du trivs att samarbeta med andra och har även god struktur i ditt egna arbete. Vi ser gärna att du har dessa kompetenser/erfarenheter: Har ett genuint intresse av att lära sig och förstå ny teknik Bred förståelse av IT och att drifta ett datacenter Brinner för felsökning i varierad storlek och komplexitet Förstår och anammar högt IT säkerhetstänk Är en naturlig lagspelare och förstår vikten av samarbete och dela med sig av erfarenheter aktivt Driven, tar egna initiativ och är självgående Har ett strukturerat och metodiskt arbetssätt Är flytande i både svenska och engelska, både tal och skrift Körkort B Det är meriterande om du har större kompetens eller certifiering inom ett eller flera områden, t.ex.; Virtualiseringsplattformar Datalagring och backup Linux server Nätverk(switching/firewall/routing) Ytterligare information Vi erbjuder Förutom att du får vara med och forma framtidens smarta energisamhälle erbjuder vi dig ett utvecklande och omväxlande arbete med många kontaktytor. För oss på Vattenfall är det viktigt att arbete och privatliv har en god balans, därför erbjuder vi flexibilitet i arbetet samt möjlighet till att arbeta hemifrån vid behov. Vi har även en hel del andra personalförmåner som exempelvis arbetstidsförkortning, förmånliga tjänstepensionsavtal, föräldraledighetstillägg med mera. Läs mer om våra förmåner här. Placeringsort 1. Forsmark 2. Solna- med krav att kunna resa till Forsmark med jämna mellanrum. För mer information om själva tjänsten kontakta rekryterande chef Henrik Lindholm, henrik.lindholm@vattenfall.com. För frågor om rekryteringsprocessen kontakta rekryterare Julia Norberg, julia.norberg@vattenfall.com Fackliga representanter via Vattenfalls växel, 08 739 50 00. Sofi Wadström (Akademikerna), Patricia Ek (Unionen), Christer Gustafsson (Ledarna), Juha Siipilehto (SEKO) Välkommen med din ansökan senast 16-11-2025. Urval och intervjuer sker löpande. Vi tar endast emot ansökningar via vår webbplats. Vi tar inte emot personligt brev i ansökan. Du söker snabbt och enkelt genom att svara på urvalsfrågor och bifoga ditt CV. Vi är övertygade om att mångfald bidrar till att bygga ett mer lönsamt och tilltalande företag och strävar efter att vara goda förebilder när det gäller mångfald. Vattenfall arbetar aktivt för att alla medarbetare ska ha samma möjligheter och rättigheter oavsett ålder, etnisk eller kulturell bakgrund, könstillhörighet, religion/tro, sexuell läggning eller funktionsförutsättning. Läs mer om hur vi arbetar med mångfald och inkludering här. Då säkerheten för Vattenfall och dess anställda är avgörande kommer vi innan varje anställning genomföra en ”pre-employment screening”. Dessa kontroller baseras på din roll som du kommer att fylla inom Vattenfall. Vattenfall är en del av Sveriges kritiska infrastruktur, därmed är många av våra tjänster säkerhetsklassade. Är denna tjänst säkerhetsklassad kommer säkerhetsprövning genomföras innan anställning, i enlighet med säkerhetsskyddslagen. Vi ser fram emot din ansökan!
Data/IT
Uppsala

Förändringsledare Digital och datadriven transformation - Mätning

10/27/2025

Vattenfall AB

Företagsbeskrivning Vattenfall är en av Europas största producenter och återförsäljare av el och värme. Våra huvudmarknader är Sverige, Tyskland, Nederländerna, Danmark och Storbritannien. Inom Vattenfallkoncernen finns cirka 21 000 anställda. Vi har elektrifierat industrier, levererat energi till bostäder och förvandlat tillvaron genom innovation i över hundra års tid. Om rollen Vi söker en innovativ och strategisk förändringsledare för att leda transformationsresan inom mätning på Vattenfall Eldistribution. Denna roll är central för att säkerställa att våra mätprocesser utvecklas i takt med verksamhetens behov, regulatoriska krav och teknologiska möjligheter. Du kommer att arbeta nära verksamheten, IT och ledningsgruppen för mätning för att driva förändringsinitiativ, förbättra arbetssätt och stärka samarbetet mellan mätning och andra delar av organisationen såsom Kundservice och IT. Dina arbetsuppgifter: Leda och samordna förändringsprojekt inom mätning, inklusive processförbättringar, systemhantering och organisationsutveckling. Identifiera och hantera risker relaterade till mätdata, individuella beroenden och arbetsmiljö. Säkerställa tydlig kommunikation och förankring av förändringar både internt och externt. Stötta chefer och medarbetare i förändringsprocessen genom utbildning, dialog och uppföljning. Kravspecifikation För att lyckas i denna roll krävs goda kommunikationsfärdigheter och förmågan att hålla ihop teamet. Du bör kunna inspirera, skapa engagemang och få med dig människor i förändringsresan. Ett nära samarbete med olika delar av organisationen är avgörande för att driva utveckling och nå gemensamma mål. Vi tror att du har: Erfarenhet av förändringsledning, gärna inom energisektorn eller teknisk verksamhet. Förmåga att driva komplexa projekt och skapa engagemang i hela organisationen. Stark kommunikatör med erfarenhet av att arbeta tvärfunktionellt. Meriterande: Kunskap om Business Impact Analysis. Ytterligare information Förutom att du får vara med och forma framtidens smarta energisamhälle erbjuder vi dig ett utvecklande och omväxlande arbete med många kontaktytor. För oss på Vattenfall är det viktigt att arbete och privatliv har en god balans, därför erbjuder vi flexibilitet i arbetet samt möjlighet till att arbeta hemifrån vid behov. Vi har även en hel del andra personalförmåner som exempelvis arbetstidsförkortning, förmånliga tjänstepensionsavtal, föräldraledighetstillägg med mera. Läs mer om våra förmåner här. Placeringsort Solna, Luleå, Trollhättan, Linköping, Västerås, Uppsala, Göteborg För mer information om själva tjänsten kontakta rekryterande chef Vincent Gustafsson, 0704-496 793. För frågor om rekryteringsprocessen kontakta rekryterare Julia Norberg, julia.norberg@vattenfall.com Fackliga representanter för denna tjänst är Christian Ericsson, Ledarna, Anne-Marie Sjöbohm, Akademikerna, Asim Nokic, Unionen, Ulf Tengman, SEKO. Alla kontaktpersoner nås via Vattenfalls växel 08-739 50 00. Välkommen med din ansökan senast 2025-11-09. Urval och intervjuer sker löpande. Vi tar endast emot ansökningar via vår webbplats. Vi tar inte emot personligt brev i ansökan. Du söker snabbt och enkelt genom att svara på urvalsfrågor och bifoga ditt CV. Vi är övertygade om att mångfald bidrar till att bygga ett mer lönsamt och tilltalande företag och strävar efter att vara goda förebilder när det gäller mångfald. Vattenfall arbetar aktivt för att alla medarbetare ska ha samma möjligheter och rättigheter oavsett ålder, etnisk eller kulturell bakgrund, könstillhörighet, religion/tro, sexuell läggning eller funktionsförutsättning. Läs mer om hur vi arbetar med mångfald och inkludering här. Då säkerheten för Vattenfall och dess anställda är avgörande kommer vi innan varje anställning genomföra en ”pre-employment screening”. Dessa kontroller baseras på din roll som du kommer att fylla inom Vattenfall. Vattenfall är en del av Sveriges kritiska infrastruktur, därmed är många av våra tjänster säkerhetsklassade. Är denna tjänst säkerhetsklassad kommer säkerhetsprövning genomföras innan anställning, i enlighet med säkerhetsskyddslagen. Vi ser fram emot din ansökan!
Chefer och verksamhetsledare
Uppsala

Kravanalytiker

10/22/2025

Jobbet.se Sverige AB

Nu behöver vi på Växa Sverige utöka och söker en kravanalytiker med god förmåga att identifiera och omvandla verksamhetsbehov till konkreta krav. Här får du en nyckelroll och blir en del av en kunskapsintensiv och samhällsviktig verksamhet där din expertis verkligen gör skillnad. Varmt välkommen till oss! Om rollen Som kravanalytiker hos oss blir du en viktig del av vårt digitala utvecklingsarbete. Du ansvarar för att analysera och dokumentera krav för att säkerställa att utvecklingen möter affärsbehoven, officiella åtaganden och användarkraven. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar bland annat: Insamling och analys av krav: Samla ihop grupper med bland annat kravställare, produktägare, utvecklare och användare för att identifiera och förstå behov och mål genom t.ex. intervjuer, workshops och andra kravinsamlingsaktiviteter. Specificering av krav: Omvandla verksamhetens behov till tydliga och detaljerade krav och säkerställa att kraven är genomförbara. Dokumentation: På ett strukturerat och välformulerat sätt dokumentera krav, både funktionella och icke-funktionella, samt vid behov skapa informationsmodeller eller andra kravartefakter som t.ex. användningsfall. Validering och prioritering av krav: Validera att definierade krav är förstådda av intressenter och IT, att de är realistiska och genomförbara samt att prioritera kraven med hjälp av strukturerade metoder. Forma och förbättra kravarbetet: En viktig uppgift kommer att vara att, tillsammans med kollegor inom digital utveckling, forma, förbättra och etablera metoder och arbetssätt för kravhanteringsarbetet inom organisationen. Växa Sverige är ett kunskapsintensivt företag och till din hjälp i ditt arbete har du kompetenta och drivna kollegor som är experter inom sina områden. Du kommer att tillhöra enheten för Kunskap & Utveckling och rapporterar till affärsområdeschef. Vi erbjuder dig bra förmåner så som sjukvårdsförsäkring, friskvårdsbidrag, ett flexibelt arbetsliv och en individuellt anpassad kompetensutveckling. Vi är drivna och motiverade och har en öppen och generös företagskultur. Att ha balans i livet är en självklarhet hos oss. Vem är du? Vi ser att du har en relevant högskoleutbildning och flerårig erfarenhet av att arbeta som kravanalytiker eller i en liknande roll. Det är en stor fördel om du har erfarenhet från branschen eller verksamhetskunskap. Det är även meriterande om du har erfarenhet av att arbeta med modellering av krav, information och processer samt har erhållit certifiering inom IREB, BABOK eller liknande kunskapskällor inom krav- och verksamhetsanalys. Erfarenhet av att ha arbetat i agil miljö ser vi också som fördelaktigt. Du har mycket god kommunikationsförmåga och kan formulera dig väl på svenska och engelska, i såväl tal som skrift. Som person är du kommunikativ, pedagogisk och relationsskapande med en god känsla för struktur. Du delar gärna med dig av dina kunskaper och erfarenheter till andra samtidigt som du är lyhörd och har en vilja att ta till dig nya perspektiv och lära av andras expertis. Vi har en miljö där samarbete är en del av vardagen, och du bidrar aktivt till att skapa en kultur där vi ständigt utvecklas tillsammans. Du är trygg med att hantera eventuella intressekonflikter och har en god förhandlingsförmåga. Vidare är du initiativtagande, nyfiken och intresserad av att lära dig om den gröna näringen i Sverige. Övrig information Tjänsten är på heltid, tillsvidare med tillträde och lön enligt överenskommelse. Du kan vara placerad i Uppsala eller Eskilstuna, med möjlighet att delvis arbeta hemifrån. För mer information är du välkommen att kontakta ansvariga rekryteringskonsulter på Jobbet.se, Hanna Koponen på 073-5920393 eller Matilda Festin på 072-0503217. Facklig kontaktperson: Patrik Davidsson patrik.davidsson@vxa.se Låter det intressant? Urval och intervjuer sker löpande så ansök redan idag! Krav Relevant högskoleutbildning Flerårig erfarenhet av att arbeta som kravanalytiker eller i en liknande roll Mycket god svenska och engelska, i såväl tal som skrift Meriterande Erfarenhet från branschen eller verksamhetskunskap Erfarenhet av att arbeta med modellering av krav, information och processer Certifiering inom IREB, BABOK eller liknande kunskapskällor inom krav- och verksamhetsanalys Erfarenhet av att ha arbetat i agil miljö Om arbetsgivaren - Växa Sverige Växa Sverige är ett modernt rikstäckande rådgivnings- och serviceföretag för lantbruksföretagare, huvudsakligen inom mjölk- och köttproduktion. Hållbarhet och konkurrenskraft är centrala begrepp i vår verksamhet, och företagen som är våra kunder står för klimatsmart produktion, god djurhälsa och låg användning av antibiotika. Vår vision är att bidra till ökad konkurrenskraft hos våra kunder genom de tjänster, verktyg och den service vi säljer. Vi är landets största husdjursförening, och omsätter drygt 400 Mkr. Hos oss jobbar cirka 500 anställda fördelade på 27 driftsplatser över i stort sett hela landet. Som ett ledande kunskapsföretag i branschen värderas kompetens högt hos oss, tillsammans med arbetsglädje, affärsmässighet och initiativrikedom.
Data/IT
Uppsala

Verksamhetscontroller

10/22/2025

Läkemedelsverket

På Läkemedelsverket gör vi skillnad tillsammans. I livet och för livet. Vi jobbar för människors och djurs hälsa, för ett bättre Sverige idag och i framtiden.Vill du driva utveckling i nära samarbeten på en stabil men förändringsvillig myndighet? Har du erfarenhet av intern styrning, planering och uppföljning? Välkommen till oss på Läkemedelsverkets planerings- och ekonomifunktion! Vår verksamhet Vi på Läkemedelsverkets Planerings- och ekonomifunktion har ett övergripande ansvar för styrningen av myndigheten och arbetar nära verksamhetens chefer. Funktionen bildades i slutet av 2022 och vi befinner oss i en period av utveckling och uppbyggnad. Tillsammans arbetar vi för att förbättra och tydliggöra den övergripande styrningen av myndigheten, både gällande ekonomi, verksamhet och kvalitet. Verksamhetsplanering, uppföljning och rapportering samt myndighetens strategiska planering ligger inom vårt ansvarsområde. Vi arbetar också med ekonomisk redovisning, upphandling och inköp. Därtill har vi till uppgift att förvalta och utveckla den interna styrningen och kontrollen, inklusive det myndighetsövergripande ledningssystemet för verksamhetsstyrning och den myndighetsgemensamma riskhanteringen. Funktionen är direkt underställd generaldirektören och leds av en planerings- och ekonomidirektör. Vi är cirka 20 personer organiserade i två enheter med ansvariga chefer; Ekonomisk redovisning samt Planering och uppföljning. Utöver detta finns en verksamhetscontroller, en samordnare, kvalitetschefen och en upphandlingsfunktion som är direkt underställda planerings- och ekonomidirektören. Nu utökar vi med ytterligare en verksamhetscontroller.  Dina arbetsuppgifter Som verksamhetscontroller stödjer du verkets ledning med att säkerställa och utveckla myndighetens styrning. Du är direkt underställd planerings- och ekonomidirektören och en självklar länk mellan verksledningen och verksamheten. Du spelar en viktig roll i att driva och utveckla verksamheten framåt i enlighet med uppsatta mål i uppdraget. I uppgifterna ingår bland annat att bidra till att utveckla och implementera myndighetens arbete med verksamhetsplanering och uppföljning, att utveckla processer med mål, indikatorer och mått samt att lämna sammanfattande analyser inför beslut. Vid behov kan även samordning av andra leveranser som funktionen har ingå, till exempel årsredovisningen, myndighetens verksövergripande omvärldsanalys eller budgetunderlag. Din bakgrund För att vara aktuell för tjänsten ska du uppfylla nedanstående krav: • En akademisk examen som bedöms vara relevant för tjänsten • Flerårig erfarenhet av arbete med liknande arbetsuppgifter på statlig myndighet • Flerårig erfarenhet av att driva och utveckla planerings- och uppföljningsprocesserna på en övergripande nivå • Mycket god förmåga att kommunicera på svenska och engelska i både tal och skrift Du som söker kan också ha kompetens som tillför bredd och kompletterande perspektiv. Det är särskilt meriterande att du har: • Kunskap om statens styrkedjor, budgetprocess och regelverk • Erfarenhet av att arbeta med ledningssystem som stöd för att utveckla, följa upp och säkra kvaliteten i verksamheten • Erfarenhet av arbete där du stödjer ledningen • Erfarenhet av förändringsledning • Kunskap om relevanta IT system och nya tekniker som till exempel AI Dina personliga egenskaper För att lyckas i rollen har du god samverkansförmåga, ser till helheten och förstår vikten av löpande utvecklingsarbete. Du är välstrukturerad, följer den statliga värdegrunden och har integritet. Du ser nyttan av att knyta kontakter med olika delar av både verksamhet och kollegor som en självklarhet. Du har ett positivt förhållningssätt, tycker om att arbeta i team och är flexibel. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper. Bra att veta Sista ansökningsdag: 2025-11-17 Anställningsform: Tillsvidare Tillträde: Enligt överenskommelse Enhet: Planerings- och ekonomifunktionen Diarienummer: 2.4.1-2025-076372 Vi tillämpar 6 månaders provanställning. Vi värdesätter mångfald och välkomnar sökande med olika bakgrund. På Läkemedelsverket får du goda förutsättningar för balans i livet. Vi erbjuder dig bland annat flextid, förmånliga semestervillkor, friskvårdsbidrag samt friskvård på arbetstid. I den mån arbetsuppgifterna tillåter finns det möjlighet att delvis arbeta på distans efter överenskommelse med chef. Läs mer om de förmåner du får hos oss här: https://www.lakemedelsverket.se/sv/om-lakemedelsverket/jobba-pa-lakemedelsverket/formaner-hos-oss  Läkemedelsverket är beredskapsmyndighet, vilket innebär att vi genomför vissa bakgrundskontroller i samband med rekryteringar. Du kommer vid en eventuell intervju att behöva styrka din identitet samt uppvisa examensbevis och relevanta intyg. All tillsvidareanställd personal vid Läkemedelsverket är krigsplacerad inom myndigheten. Kontakt Du är välkommen att kontakta direktör Liselotte Tjernlund. Du kan även kontakta de fackliga företrädarna Krister Halldin, Saco och Pia Wictor, ST. Vi finns alla på telefon 018-17 46 00 eller nås genom e-post fornamn.efternamn@lakemedelsverket.se. Mer om Läkemedelsverket Du tänker kanske inte så ofta på Läkemedelsverket, men vi kan lova att du möter oss i din vardag. Resultatet av det vi gör märks på apotek, sjukhus, hos veterinären och i ditt badrumsskåp. Vi ser nämligen till att du och alla andra i Sverige får tillgång till säkra och effektiva läkemedel och medicintekniska produkter, allt från plåster och graviditetstester till rollatorer och appar. Det gör vi genom att godkänna och ge tillstånd, övervaka och kontrollera och genom att informera och ge råd. Vi som arbetar på Läkemedelsverket är stolta över vårt viktiga samhällsuppdrag: att bidra till den svenska folk- och djurhälsan. Läs mer om vårt uppdrag och vad det innebär att arbeta på Läkemedelsverket här: https://www.lakemedelsverket.se/sv/om-lakemedelsverket/jobba-pa-lakemedelsverket Välkommen med din ansökan! Denna rekrytering sker helt genom Läkemedelsverkets försorg. Vi undanber oss därför telefonsamtal från rekryteringsföretag och annonsförsäljare.
Administration, ekonomi, juridik
Uppsala